Close

Η VW παρήγγειλε 2200 ρομπότ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Volkswagen / Emden Robots

Volkswagen / Emden Robots

Σε παραγγελία μαμούθ νέων ρομπότ που θα εξοπλίσουν τα εργοστάσιά της ανά τον κόσμο και θα συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της προχώρησε η Volkswagen.

Tα νέα ρομπότ θα χρησιμοποιηθούν κατά βάση για την παραγωγή του αμαξώματος και την συναρμολόγηση των μπαταριών. Συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα παρήγγειλε 2.200 ρομπότ που προορίζονται για τα εργοστάσια της στο Έμντεν, στο Ανόβερο και στην Τσατανούγκα (ΗΠΑ) και θα συνδράμουν στην κατασκευή νέων ηλεκτρικών μοντέλων της που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB.

Τα περισσότερα εξ’ αυτών (1.400) προορίζονται για τα εργοστάσια του Έμντεν και της Τσατανούγκα. Είναι της ιαπωνικής εταιρείας FANUC και θα ενσωματωθούν στις γραμμές παραγωγής του νέου ID.4.

Volkswagen ID.BUZZ
Volkswagen ID.BUZZ

Παράλληλα, άλλα 800 ρομπότ τα οποία θα κατασκευάσει η ελβετική ABB προορίζονται για την έναρξη παραγωγής του ID.BUZZ, το 2022 στο εργοστάσιο του Ανόβερο.

To ID.4 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Zwickau και μελλοντικά σε δύο εργοστάσιο επί κινεζικού εδάφους. Συνολικά το ID.4 θα κατασκευάζεται σε πέντε εργοστάσια, με την παραγωγή στο Έμντεν και στην Τσατανούγκα να ξεκινά το 2022.

Σύμφωνα με την Volkswagen, τα τρία εργοστάσια σε Έμντεν, Ανόβερο και Τσατανούγκα θα είναι τα πλέον προηγμένα από τεχνολογικής άποψης, στον κόσμο, μετά την προσθήκη των νέων ρομπότ. Η συνολική επένδυση του Group θα ανέρθει στα 33 δισ. εκατομμύρια ευρώ έως το 2024.

«Στο Έμντεν και στην Τσατανούγκα αναπτύσσουμε δύο από τα πιο προηγμένες εγκαταστάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία για το μετασχηματισμό στην ηλεκτρική κινητικότητα. Για το σκοπό αυτό επενδύουμε σε τεχνολογίες αιχμής όπως η ψηφιοποίηση και ο αυτοματισμός», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος παραγωγής και logistics της Volkswagen, Christian Vollmer.

Volkswagen ID Family / MEB
Volkswagen ID Family / MEB

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top