Η VW ανακοίνωσε μια ανανέωση της τρέχουσας σειράς Golf Mk VIII και το PHEV GTE παίρνει μερικές ελκυστικές ενημερώσεις στο ηλεκτρικό τμήμα του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η μπαταρία του Golf GTE αυξάνεται στις 19,7 kWh, διπλασιάζοντας σχεδόν το πακέτο 10,6 kWh του παλιού αυτοκινήτου. Η μπαταρία φορτίζεται επίσης πιο γρήγορα, με ενσωματωμένη φόρτιση AC 11 kW και γρήγορη φόρτιση 50 kW DC. Θα έχει αυτονομία 100 χλμ και 268 ίππους (200 kW). Ένα λιγότερο ισχυρό Golf eHybrid λανσάρεται παράλληλα με το GTE, με τη μόνη αξιοσημείωτη διαφορά ότι έχει ισχύ συστήματος 201 ίππων (150 kW).
Και τα δύο Golf PHEV θα διαθέτουν τη νέα πλατφόρμα λογισμικού MIB4 της VW, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση και χρηστικότητα με μια ενημερωμένη διεπαφή. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του στο πλήρως ηλεκτρικό ID.7 (και έρχεται στο νέο Passat), το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη σε περιορισμένες ποσότητες από τα τέλη του 2023.
Το εσωτερικό είναι τυπικό VW GTI/E — συντηρητικό, με ύφασμα ταρτάν και πολύ όμορφα διακοσμημένο για ένα αυτοκίνητο που είναι φαινομενικά «οικονομικό» hatchback.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.