Η επιθετική στρατηγική της VW (Volkswagen) όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται με την εταιρεία να παίρνει άδεια από την Εθνική επιτροπή μεταρρυθμίσεων της Κίνας για τη δημιουργία νέου εργοστασίου κατασκευής πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο γερμανικός Κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας διαθέτει ήδη δύο παραγωγικές μονάδες στην Κίνα, μια σε συνεργασία με την FAW Group Corp και άλλη μια με την SAIC Motor. Το νέο εργοστάσιο ανοίγει σε συνεργασία με την κινέζικη εταιρεία Anhui Jianghuai Automobile Group (JAC Motor).
Όπως αναφέρει το Reuters η άδεια που έλαβε η Volkswagen κάνει λόγο για ετήσια παραγωγή 100.000 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας VW-JAC Motor, σε μια συμφωνία που σε ετήσια βάση ανέρχεται στα 740 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Πρόκειται για μια κίνηση που αποδεικνύει την εντατική προσπάθεια της Volkswagen να αποτινάξει από τις πλάτες της το βάρος του σκανδάλου “dieselgate”, μέσω της νέας στρατηγικής που έχει χαράξει και η οποία εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση. Στόχος της εταιρείας είναι να γίνει Νο1 στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Σε ότι αφορά στα πλάνα της VW για τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, στόχος είναι να πουλήσει 400.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι το 2020.
Τα πρώτα απτά δείγματα της νέας εποχής στην οποία περνά η Volkswagen είναι η οικογένεια I.D. η οποία περιλαμβάνει τρία αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα οποία είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Πρόκειται για το I.D. (παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2016), το I.D. BUZZ (έκανε πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ 2017) και το I.D. CROZZ (παρουσιάστηκε στη Σαγκάη 2017). Όλα τους είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης και διαθέτουν μεγάλη αυτονομία.