Σταδιακή κατάργηση των επιδοτήσεων diesel προτείνει ο CEO της Volkswagen (VW), Matthias Müller προκειμένου να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ο CEO της εταιρείας, η οποία αποτέλεσε το επίκεντρο του σκανδάλου Dieselgate -όπου αποκαλύφθηκε ότι τελικά οι κινητήρες δεν είναι τόσο καθαροί όσο οι κατασκευάστριες αυτοκινήτων ήθελαν να κάνουν τους ρυθμιστές να πιστεύουν- προτείνει ότι θα πρέπει σταδιακά να καταργηθούν οι επιδοτήσεις που προσφέρονται για καύσιμα diesel στην Ευρώπη.
Είναι γεγονός ότι πολλές χώρες στην Ευρώπη προσφέρουν υψηλές επιδοτήσεις για να μετατρέψει κάποιος το όχημά του σε ντιζελοκίνητο ή για να αγοράσει ένα καινούριο που καταναλώνει diesel.
Ενδεικτικά, στη Γερμανία, η τιμή του καυσίμου diesel είναι 18 λεπτά λιγότερη από αυτή της βενζίνης.
Ο CEO της VW, σε συνέντευξη του στη Handelsblatt ανέφερε σχετικά: «Είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να αμφισβητούμε το νόημα και τον στόχο των επιδοτήσεων diesel. Αν πραγματοποιηθεί μετάβαση σε φιλικά προς το περιβάλλον ηλεκτρικά οχήματα, οι diesel κινητήρες, δεν μπορεί να συνεχίσουν να επιδοτούνται όπως τώρα για πάντα».
Ωστόσο, ο Müller πρόσθεσε ότι η πρότασή του θα ήταν μια λύση που θα αποτρέψει την απαγόρευση των οχημάτων που καταναλώνουν diesel και πετρέλαιο, κάτι που όμως ήδη πολλές χώρες εξετάζουν, ανάμεσα στις οποίες οι Νορβηγία, Γαλλία, Ινδία, Γερμανία και Σκωτία.