Close

Volvo XC40 Recharge P8: Ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Volvo [video]

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Ξεκίνησε στη Γάνδη η παραγωγή του Volvo XC40 Recharge P8, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της σουηδικής μάρκας. Όλα τα μοντέλα που θα παραχθούν αυτό το ημερολογιακό έτος, έχουν πουληθεί.

Οι μηχανές στο αναβαθμισμένο εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη πήραν μπροστά και η παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της σουηδικής μάρκας, ξεκίνησε. Ο λόγος για το XC40 Recharge P8 που αποτελεί το πρώτο από μια σειρά ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων που θα ακολουθήσουν καθώς στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2025 οι μισές από τις συνολικές της πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα να αφορούν σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και οι άλλες μισές σε υβριδικά.

Volvo XC40 Recharge
Volvo XC40 Recharge P8

Η ζήτηση για το ηλεκτρικό SUV είναι μεγάλη καθώς όπως αναφέρει η Volvo, όσα μοντέλα θα κατασκευαστούν αυτό το ημερολογιακό έτος, έχουν ήδη βρει νέους κατόχους, με τις πρώτες παραδόσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους να πραγματοποιούνται αργότερα μέσα στο μήνα.

«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για τη Volvo και για όλους τους υπαλλήλους εδώ στο εργοστάσιο της Γάνδης», τόνισε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής παγκόσμιων βιομηχανικών δραστηριοτήτων και ποιότητας, Javier Varela για να προσθέσει: «Καθώς συνεχίζουμε εξηλεκτρίζουμε την προϊοντική μας γκάμα, το εργοστάσιο της Γάνδης αποτελεί έναν πραγματικό πρωτεργάτη για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας».

Στο εργοστάσιο της Γάνδης έγιναν εργασίες αναβάθμισης ώστε να μπορεί να παράγει κάθε νέο μοντέλο της Volvo. Το προσωπικό έλαβε ειδική εκπαίδευση στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ πριν ξεκινήσει επίσημα η παραγωγή κατασκευάστηκε ένας περιορισμένος αριθμός μοντέλων ώστε να διασφαλιστεί η κορυφαία ποιότητα και η βελτιστοποίηση της παραγωγικής ροής.

Το XC40 Recharge P8 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) η οποία έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Geely Group, στο οποίο ανήκει η Volvo. Tο ηλκετρικό SUV εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, από ένα σε κάθε άξονα, με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς (All-Wheel Drive).

Η συνολική απόδοση ανέρχεται σε 408 ίππους και 660 Nm ροπή, με τη διαδικασία του 0-100 km/h να πραγματοποιείται σε 4,9 δευτερόλεπτα. Με ταχυφορτιστή 150 kW η φόρτιση φτάνει στο 80% σε 40 λεπτά, ενώ υπάρχει κι ένας τριφασικός on-board φορτιστής 11 kW. Η μπαταρία, που κατασκευάστηκε από τις CATL και LG Chem, έχει χωρητικότητα 78 kWh και προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Volvo XC40 Recharge
Volvo XC40 Recharge P8
Με λειτουργικό Android, μπορείς να σβήσεις ακόμα και τα φώτα στο σπίτι σου

Το σύστημα infotainment του XC40 Recharge P8 έχει λειτουργικό Android με εγκατεστημένες εφαρμογές, όπως το Google Maps, το Google Assistant και το Google Play. Το Google Maps προσφέρει διάφορες πληροφορίες, όπως η αυτονομία, το εκτιμώμενο επίπεδο της μπαταρίας όταν φτάσεις στον προορισμό σου, και μπορεί να κάνει τα πάντα με τη χρήση της φωνητικής εντολής χάρη στη βοήθεια του Google Assistant.

Volvo XC40 Recharge
Volvo XC40 Recharge P8

Το αυτοκίνητο είναι συνδεδεμένο στο ίντερνετ και χωρίς τη χρήση κινητού μπορεί να γίνει μία αναζήτηση στο διαδίκτυο ή να εντοπίσει άλλες συσκευές, που υποστηρίζουν το Google Assistant, μέσω των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί ακόμα και να σβήσει τα φώτα στο σπίτι του. Άλλη μια σημαντική καινοτομία είναι ότι ο οδηγός του XC40 Recharge P8 έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει ένα software update, ώστε αυτό να γίνει οποιαδήποτε ώρα και στιγμή.

H τιμή του σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες

Στη Μ. Βρετανία η τιμή διάθεσης του νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Volvo διαμρφώνεται στα 58.383 ευρώ. Στην Ολλανδία η τιμή του είναι στα 59.900 ευρώ και στη Γερμανία 60.437 ευρώ. Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα ξεκινήσει η εμπορική του διάθεση στην Ελλάδα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top