Η Volvo προχώρησε στην αποκάλυψη του XC40 Recharge, του πρώτου της πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου, επιβεβαιώνοντας τα πρώτα σχέδια του ηλεκτρικού XC40 που εμφανίστηκαν πριν δύο εβδομάδες.
Κατά την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Volvo, έγινε ακόμα αναφορά πως η εταιρεία κάνει κινήσεις για κατασκευάσει οχήματα με πολύ χαμηλότερους ρύπους από τα τωρινά της μοντέλα, δείχνοντας την πρόθεση της εταιρείας να προσφέρει αυτοκίνητα φιλικά προς το περιβάλλον.
Σύμφωνα με το CEO της Volvo, Håkan Samuelsson, η κυκλοφορία του XC40 Recharge είναι η κίνηση της εταιρείας για ένα μέλλον με πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μιας και κάθε χρόνο θα προστίθεται ένα νέο μέλος στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον, το XC40 Recharge είναι το πρώτο όχημα της Volvo που φέρνει το νέο εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης για τον οδηγό αλλά και το πρώτο με νέο user interface σε συνεργασία με τη Google.
Ο τομέας της ασφάλειας είναι και αυτός πολύ σημαντικός για τη Volvo η οποία δηλώνει πως το πλήρως ηλεκτρικό XC40 είναι ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει, ενώ και το λογισμικό που χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το σύστημα των αισθητήρων, υπόσχεται να συμβάλλει στη μέγιστη ασφάλεια μέσω ενός πλήρες συστήματος radar που θα αποτελείται από κάμερα και αισθητήρες υπερήχων. Το επίπεδο της ασφάλειας, σύμφωνα με τη Volvo, θα είναι η βάση για την ασφάλεια των αυτόνομων ηλεκτρικών αυτοκινήτων του αύριο.
Στον τομέα της αυτονομίας, το XC40 Recharge θα προσφέρει πάνω από 400 χιλιόμετρα αυτονομία με μια φόρτιση, η οποία θα γεμίζει ενέργεια τη μπαταρία των 78kWh μέσα σε 7.5 ώρες από το 0-80% με φορτιστή των 11kW ή 40 λεπτά με ταχυφορτιστή των 150kW.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το XC40 διαθέτει ιπποδύναμη 408 άλογα (300 kilowatts) με τη ροπή να φτάνει τα 660nm, με το 0-100χλμ να επιτυγχάνεται σε 4.7 δευτερόλεπτα, κάνοντάς το ένα από τα πιο γρήγορα SUV παγκοσμίως. Η τιμή του ηλεκτρικού Volvo XC40 θα είναι κοντά στα 50.000 δολάρια για την αγορά των Η.Π.Α, ενώ στον τομέα της συνδεσιμότητας, η Volvo υπόσχεται συνεχείς αναβαθμίσεις του λογισμικού οι οποίες θα αφορούν δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, βελτιωμένο infotainment system και αναβαθμισμένοι χάρτες.
Τέλος, η διαρύθμιση των μπαταριών και των χώρων εσωτερικά του οχήματος και λόγω του ότι είναι πλήρως ηλεκτρικό, είναι πλέον αρκετά μεγαλύτεροι και μένει να δούμε και στην πράξη το πως κατάφερε η Volvo να υλοποιήσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.