Close

Volkswagen: Τα ηλεκτρικά είναι «πολύ πιο αξιόπιστα» από τα βενζινοκίνητα

Η Volkswagen είναι πεπεισμένη ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της θα ανθίσουν επιτέλους το 2025, καθώς στην Ευρώπη έχει περισσότερες παραγγελίες για το ID.7 παρά για το Passat.

Είναι πρωτοπόρος στον αγώνα πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία και ήταν ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής ηλεκτρικών στη Νορβηγία τον περασμένο Οκτώβριο. Φέτος, αναμένει ρεαλιστικά τα αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων να αντιπροσωπεύουν έως και το 25% των παραδόσεων στην ΕΕ.

Το αφεντικό πωλήσεων της εταιρείας, Μάρτιν Σάντερ, ανέδειξε τα ηλεκτρικά οχήματα σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο Automotive News.

Ερωτηθείς γιατί οι άνθρωποι πρέπει να εξετάζουν ένα ηλεκτρικό όχημα αντί για ένα αυτοκίνητο βενζίνης, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW για πωλήσεις, μάρκετινγκ και after sales είπε: “Πρώτα, πρέπει να μιλήσετε για τα γεγονότα. Για παράδειγμα, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα οχήματα ICE. ο μόνος τρόπος να αλλάξουμε απόψεις είναι να βάλουμε πελάτες στα οχήματα”.

Ωστόσο, η τελευταία μελέτη Consumer Reports έδειξε ότι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών είχαν 42 τοις εκατό περισσότερα προβλήματα με τα αυτοκίνητά τους. Κι αν ακούγεται κακό, είναι στην πραγματικότητα μια σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με τη μελέτη του 2023, όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είχαν 79 τοις εκατό περισσότερα προβλήματα από τα ICE. Η πιο πρόσφατη ανάλυση, που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2024, περιέχει απαντήσεις από περίπου 300.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από τα μοντέλα 2022 έως 2024. Η CR, η οποία έχει το VW ID.4 στη λίστα με τα λιγότερο αξιόπιστα νέα οχήματα, λέει ότι έχει λάβει τα περισσότερα σχόλια από τους ιδιοκτήτες.

Ο Sander πρόσθεσε ότι όσοι είναι απρόθυμοι να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα θα πρέπει να δοκιμάσουν ένα για μια μέρα για να «δουν πόσο απλή είναι η φόρτιση και πόσο γρήγορη μπορεί να είναι η φόρτιση». Ο υπεύθυνος πωλήσεων στη VW έιπε ότι το ID. βρίσκεται πάνω από το Tesla Model Y, το VW Golf και το BMW i4 σε βασικούς τομείς.” Εξήγησε ότι η ηλεκτρική καταπακτή σε ζεστή μορφή GTX έχει μεγαλύτερη εμβέλεια από ένα μοντέλο Y, καλύτερες επιδόσεις από ένα Golf GTI, και ταχύτερη φόρτιση 10-80 τοις εκατό από το i4.

Η επέκταση της ηλεκτρικής σειράς της VW θα συνεχιστεί με ένα φθηνότερο αυτοκίνητο, το ID.2. Με τιμή κάτω από 25.000 €, θα είναι “game changer”, σύμφωνα με τον Sander. Ένα ακόμη πιο προσιτό μοντέλο, που πιθανώς ονομάζεται ID.1, θα ξεκινά από λιγότερο από 20.000 €. Για το βασικό ηλεκτρικό, το αρχικό σχέδιο ήταν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη Renault, αλλά οι δύο εταιρείες αποφάσισαν τελικά να χωρίσουν τους δρόμους τους . Το VW Group θα αναπτύξει το ID.1 εσωτερικά, ενώ η γαλλική μάρκα κάνει όλη τη δουλειά για το ηλεκτρικό Twingo .

Όταν φτάσει κοντά στο τέλος της δεκαετίας, το Golf 9ης γενιάς θα είναι ένα μόνο ηλεκτρικό μοντέλο. Θα κατασκευαστεί στο Βόλφσμπουργκ, όπου συναρμολογείται το σημερινό μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, η παραγωγή του hatchback και του wagon ICE Golf στη Γερμανία θα τελειώσει το 2027 και η παραγωγή θα μεταφερθεί στην Puebla του Μεξικού. Τα Golf αερίου και ηλεκτρικού θα συνυπάρχουν ειρηνικά για αρκετά χρόνια. Η VW δεν αποκλείει να διατηρήσει το Mk8 στην πώληση μέχρι το 2035.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top