Τη συνεργασία της με την κατασκευάστρια ρομπότ Kuka επεκτείνει η Volkswagen, για τη δημιουργία λύσεων τα οποία θα βοηθούν στο παρκάρισμα και στη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η γερμανική κατασκευάστρια γνωρίζει ότι στο μέλλον τα οχήματα θα είναι αυτόνομα αλλά θέλει να κάνει τη διαφορά. Τι θα την ξεχωρίσει λοιπόν, αν όχι «οι καινοτομικές λύσεις για παρκάρισμα και φόρτιση»;
Η εταιρεία επομένως θέλει να επεκτείνει την αυτοματοποίηση σε τομείς εκτός της οδήγησης. Η VW θεωρεί ότι οι οδηγοί του μέλλοντος δεν θα πρέπει καν να βγαίνουν από το όχημα για να το φορτίσουν.
Η εταιρεία στην ανακοίνωση της συνεργασίας αναφέρθηκε στο ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα ρομπότ της Kuka για να τοποθετούν τα οχήματα στους φορτιστές. Οι οδηγοί το μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι να διευκολύνουν τα ρομπότ τοποθετώντας τα σε μια προκαθορισμένη θέση.
Βέβαια στη θεωρία τα αυτόνομα οχήματα μπορεί να μην χρειάζονται ούτε καν αυτό. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι η ιδέα της VW είναι αρκετά χρήσιμη. Στο κάτω κάτω αν το όχημα μπορεί να οδηγεί μόνο του γιατί να μην φορτίζει κιόλας;
Όμως, δεν είναι απαραίτητο ότι για αυτό χρειάζονται ρομπότ. Πολλές εταιρείες προσφέρουν την ιδέα της φόρτισης μέσω ειδικής μπάρας. Όπως και να έχει, σίγουρα η VW θα βρει έναν βολικό τρόπο.
Να σημειωθεί ότι τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν το λανσάρισμα 10 ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως μέχρι το 2018 και 30 μέχρι το 2025.