Volkswagen: Νέο μοντέλο πωλήσεων για τα ηλεκτρικά ID. στη Γερμανία

Νέο μοντέλο πωλήσεων για τα ηλεκτρικά ID. της Volkswagen, αφού υπέγραψαν τη συμφωνία όλοι οι συνεργάτες της στη Γερμανία.

Το μεγάλο μπάσιμο στην ηλεκτρική αγορά θέλει να κάνει η Volkswagen, με τον ερχομό των ID. μοντέλων. Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει σε πρώτη φάση τα ID.3, ID.4, ενώ έχει στα σκαριά ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το ID.1, το ID.Buzz, καθώς και μία σπορ έκδοση του ID.4, εν ονόματι GTX.

Μάλιστα, στη Γερμανία θα παίξει διαφορετική μπάλα, όσον αφορά τις πωλήσεις των μοντέλων της οικογένειας ID., καθώς θα ισχύει μία συμφωνία, την οποία υπέγραψαν όλοι οι συνεργάτες της εταιρείας εντός των συνόρων.

Όπως ανακοίνωσε η VW, αυτή θα αφορά ένα νέο μοντέλο πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID., μέσω του οποίου οι πελάτες θα τα αγοράζουν ουσιαστικά απευθείας από τον κατασκευαστή και όχι από κάποιο αντιπρόσωπο.

Για την ακρίβεια, θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν σε online και offline κανάλια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, με τους αντιπροσώπους να έχουν κυρίως το ρόλο του agent.

Βέβαια, μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι ότι η ίδια η Volkswagen θα αποφασίζει για την τιμή του κάθε οχήματος, αντί να γίνονται παζάρια με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο. «Από την έναρξη των πωλήσεων οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν οχήματα από την οικογένεια ID. απευθείας από τη Volkswagen.

Ταυτόχρονα, επιλέγουν τον αντιπρόσωπο που προτιμούν για την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση του πελάτη. Υπό το νέο μοντέλο, οι αντιπρόσωποι έχουν τον ρόλο του agent για να πουλήσουν αυτοκίνητα σε ιδιωτικούς πελάτες και σε μικρές εμπορικές επιχειρήσεις.

Φροντίζουν για τις συμβουλές πάνω στις πωλήσεις, τη διοργάνωση test drive, την επεξεργασία συναλλαγών και την παράδοση του οχήματος σε συνεργασία με τη Volkswagen. Ο αντιπρόσωπος, που επιλέγεται από τον πελάτη στην αρχή της διαδικασίας πώλησης, λαμβάνει την ίδια προμήθεια και το ίδιο μπόνους, ακόμα κι αν το όχημα αγοραστεί διαδικτυακά απευθείας από τη Volkswagen.

Η Volkswagen αποφασίζει την τιμή του οχήματος, όντας απαλλαγμένη από τις πολύπλοκες διαπραγματεύσεις για την τιμή. Οι αντιπρόσωποι θα μπορούν να βασίζονται σε μία αποζημίωση, ανεξάρτητα από το αν ο πελάτης αγοράσει το όχημά του μέσω διαδικτύου ή στον εκθεσιακό χώρο.

Επίσης, η Volskwagen παίρνει την ευθύνη για τη χρηματοδότηση του οχήματος και θα υποστεί τις επιπτώσεις σε περίπτωση υπολειμματικής αξίας», αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή της η VW. Τέλος, να σημειωθεί ότι στις υπόλοιπες χώρες θα συνεχιστούν κανονικά οι πωλήσεις, όπως γίνονται μέχρι σήμερα, με τη φίρμα να λέει ότι αυτό έγινε προς οικονομικό όφελος των αντιπροσώπων.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *