Electric Cars

Volkswagen ID.1 και ID.2: Τα νέα προσιτά ηλεκτρικά των Γερμανών

Δύο νέα προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα πόλης έχει στα σκαριά η Volkswagen σύμφωνα με δημοσιεύματα. Θα ονομάζονται πιθανότατα ID.1 & ID.2.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, εντός της εταιρεία «τρέχει» το project «Small BEV» το οποίο αφορά ένα supermini κοντά στις διαστάσεις του Polo. Το νέο μοντέλο είναι πολύ πιθανό να ονομάζεται ID.1 και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 20.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι επιδοτήσεις και τα κίνητρα που ισχύουν σε κάθε χώρα.

Ρεπορτάζ του Autocar αναφέρει πως το νέο ηλεκτρικό πόλης της Volkswagen θα χτιστεί πάνω σε μια νέα έκδοση της πλατφόρμας MEB την οποία χρησιμοποιούν το ID.3 το ID.4, όπως και άλλα μοντέλα των εταιρειών του ομίλου.

Η νέα αυτή πλατφόρμα λέγεται MEB-Lite και προορίζεται για μοντέλα με μπαταρία έως 45 kWh.

Σε αυτήν την νέα πλατφόρμα δεν θα πατήσει μόνο το sumperini αλλά και ένα νέο συμπαγές ηλεκτρικό hatchback, το οποία πιθανότατα θα φέρει την ονομασία ID.2 και η τιμή του δεν θα ξεπερνά τα 25.000 ευρώ.

Πότε θα βγουν στην παραγωγή;

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με την σχεδίασή τους, το πότε θα παρουσιαστούν ή το που θα κατασκευάζονται, αυτά τα δύο νέα μοντέλα. Το πιθανότερο σενάριο είναι πως δεν πρόκειται να παρουσιαστούν πριν το 2023.

Το τέλος των τριών μικρών του Group

Τον Σεπτέμβριο η Skoda ανακοίνωσε το τέλος της παραγωγής του Citigo-e iV, ενώ κάτι ανάλογο αναμένεται να πράξουν και η Volkswagen με το e-up! όπως και η Seat με το Mii. Τα εν λόγω ηλεκτρικά μοντέλα γνώρισαν μεγάλη εμπορική επιτυχία στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο ήταν ασύμφορα για τις εταιρείες.

Στο παιχνίδι των «μικρών» και η Tesla

Με την άφιξη της Tesla στη Γερμανία όπου βρίσκεται υπό ανέγερση το νέο Gigafactory, ο ανταγωνισμός θα φουντώσει τα επόμενα χρόνια. Προ ημερών ο Elon Musk τόνισε πως η εταιρεία θα κατασκευάσει μέσα στην επόμενη 3ετία ένα προσιτό compact αυτοκίνητο πόλης, με τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 25.000 δολάρια, το οποίο όπως είπε θα αναπτυχθεί εξ’ ολοκλήρου στη Γερμανία.

Πηγή 1, 2

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.