Η Volkswagen παρουσίασε το αγωνιστικό Golf eR1 στην Αυστρία και αναφέρει ότι αποτελεί τον μελλοντικό πρεσβευτή των R μοντέλων της εταιρείας.
Μετά την παρουσίαση αρκετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, βλέπουμε την ηλεκτροκίνηση να μπαίνει και στον κόσμο των αγώνων. Ήδη, υπάρχει η Formula E, ενώ η Volkswagen έχει το ηλεκτρικό αγωνιστικό ID.R, το οποίο απειλεί ένα ρεκόρ της ομάδας της Mercedes από τη Formula1.
https://www.youtube.com/watch?v=ekDpgpFW3xk
Ωστόσο, στο Γκραν Πρι Ice Race στο Ζελ της Αυστρίας η γερμανική φίρμα μας έδειξε κι άλλο ένα αγωνιστικό, το Golf eR1. Το μοντέλο παραγωγής έχει πάρει εδώ και καιρό την ηλεκτρική του μορφή και φαίνεται πως ήρθε η ώρα να γίνει το ίδιο και σε αγωνιστικό επίπεδο.
Μάλιστα, η VW λέει ότι θα αποτελέσει τον πρεσβευτή της μελλοντικής απόδοσης των R μοντέλων της εταιρείας, με τον επικεφαλής της κατηγορίας VW R, Γιοστ Καπίτο, να τονίζει ότι το eR1 «δε φτιάχτηκε με κάποιους κανονισμούς και δεν προορίζεται για αγώνες, αλλά θα το χρησιμοποιήσουμε για να πάρουμε εμπειρία από την ηλεκτρική απόδοση αυτοκινήτων και να δείξουμε την τεχνολογία».
Όσον αφορά την ισχύ του, ακόμα δεν είναι τίποτα γνωστό, όμως εκτιμάται πως θα σχετίζεται με αυτή του ID.R, που έχει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με συνολική απόδοση 671 ίππους και 649 Nm ροπή. Από εκεί και πέρα, είναι δεδομένο πως θα πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό και θα βασιστεί σε προηγούμενη γενιά του μοντέλου παραγωγής Golf.
Τέλος, να σημειωθεί πως το σχέδιο της Volkswagen είναι να παρουσιάσει πλήρως ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα στο άμεσο μέλλον, με την R έκδοση του ID.3 να είναι πιθανόν ένα εξ’ αυτών.
Ταυτόχρονα, η φίρμα σκοπεύει να φέρει στον κόσμο το ηλεκτρικό έμβλημα GTX, που θα είναι ισοδύναμο του GTI για λογαριασμό του crossover ID.4 και της coupe έκδοσης του ID.5, όπως αναφέρει το Autocar. Έτσι, φαίνεται ότι το ηλεκτρικό μέλλον είναι προ των πυλών για τη VW, τόσο σε μοντέλα παραγωγής, όσο και σε επίπεδο αγώνων.