H Volkswagen δεν κατάφερε να εξασφαλίσει κοβάλτιο για τα ηλεκτρικά οχήματα

Μεγάλη ποσότητα κοβάλτιου για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων προσπάθησε να εξασφαλίσει η Volkswagen αλλά δεν τα κατάφερε.

VW Scirocco electric

Καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κατά κανόνα μεγάλα κόστη, το κέρδος είναι πάντα σημαντικό σε μία μεγάλη επένδυση όπως είναι η ανάπτυξη και εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Στο πλαίσιο αυτό η Volkswagen προσπάθησε να επιτύχει μία συμφωνία για προμήθεια τουλάχιστον 5 ετών αγοράς κοβαλτίου σε σταθερή τιμή, η οποία όμως απέτυχε καθώς δεν είχε ανταπόκριση από τους παραγωγούς και προμηθευτές κοβαλτίου, ένα υλικό απαραίτητο για την παραγωγή των μπαταριών για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτό σημαίνει ότι πολύ έξυπνα η Volkswagen εν όψει του οράματος της για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, θέλησε να εξαλείψει τον κίνδυνο το κόστος του κοβαλτίου να αυξηθεί μελλοντικά, καθώς οι τιμές του ήδη έχουν ανέβει 80% αυτή την χρονιά. Με αυτό τον τρόπο η Volkswagen θέλησε να εξασφαλίσει σταθερότητα τιμής και επαρκή ποσότητα του υλικού που είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί σε μαζικές ποσότητες όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στο άμεσο μέλλον.

Η Tesla και η BMW έχουν αναφερθεί να κάνουν ανάλογες επιχειρηματικές ενέργειες χωρίς όμως επίσημες προσφορές, ενώ σημαντικό και ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η Δημοκρατία του Κονγκό παράγει σχεδόν το 60% της παγκόσμιας παραγωγής κοβαλτίου, με φόβους στην αυτοκινητοβιομηχανία για την ασφάλεια προσφοράς του πολύ χρήσιμου αυτού υλικού για την ηλεκτροκίνηση.

Πηγή