Η Volkswagen αποκάλυψε την ηλεκτρική έκδοση του γνωστού Τ1 και την ονόμασε e-Bulli. Με 83 ή 101 ίππους και 200 χιλιόμετρα αυτονομία.
Το Τ1 του 1966 ήταν ένα από τα κλασσικά φορτηγάκια ή αλλιώς βαν εκείνης της εποχής και η Volkswagen αποφάσισε να το επαναφέρει στην παραγωγή, αλλά ως πλήρως ηλεκτρικό.
Η Volkswagen Commercial Vehicles αποκάλυψε την ηλεκτρική έκδοση, την οποία ονόμασε e-Bulli και που έχει κινητήρα και σύστημα μπαταρίας παρόμοια με αυτά που προσφέρει η γερμανική φίρμα για το πλήρως ηλεκτρικό e-Up!.
Το πακέτο του e-Bulli, λοιπόν, συμπεριλαμβάνει μπαταρία 35 kWh, που προσφέρει αυτονομία για 200 χιλιόμετρα, ενώ αργότερα θα γίνει διαθέσιμο και με μπαταρία 45 kWh. Ο ηλεκτρικός του κινητήρας, ο οποίος βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αποδίδει 83 ή 101 ίππους, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται στους πίσω τροχούς.
Όσον αφορά τις επιδόσεις του, γνωρίζουμε μόνο πως η μέγιστη ταχύτητά του έχει αυξηθεί από τα 105 στα 130 χλμ./ώρα, τη στιγμή που το σημείο φόρτισης της μπαταρίας είναι κρυμμένο κάτω από την πίσω πινακίδα, με τη φόρτιση να διαρκεί 40 λεπτά μέχρι το 80% μέσω ενός ταχυφορτιστή 50 kW.
Από εκεί και πέρα, η VW λέει ότι το e-Bulli είναι καλύτερο στην οδήγηση από το Τ1, ενώ εξωτερικά τα δύο μοντέλα δεν έχουν πολλές διαφορές.
Η βασική είναι ότι το e-Bulli έχει φώτα ημέρας LED, που είναι ενσωματωμένα στους προβολείς, τη στιγμή που το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, αφού η μόνη διαφορά είναι το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και το κουμπί start/stop, αλλά και η ψηφιακή οθόνη.