Δύο νέες plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις της 8ης γενιάς του δημοφιλούς Golf θα λανσάρει η Volkswagen το επόμενο διάστημα: το Golf eHybrid & το Golf GTE.
Παράλληλα με το ID.3 η γερμανική μάρκα συνεχίζει την προσπάθεια εξηλεκτρισμού της προϊοντικής της γκάμας. Σε αυτήν έρχονται να προστεθούν δύο plug-in hybrid εκδόσεις του Golf 8ης γενιάς.
Πρόκειται για το Golf eHybrid και το Golf GTE, που υπήρχε ως έκδοση και στην προηγούμενη (7η) γενιά του μοντέλου.
Τα δύο Volkswagen Golf PHEV έρχονται με επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7.
Και τα δύο κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.
Η ισχύς του Golf eHybrid ανέρχεται στους 204 PS (150 kW), με την κατανάλωση να κυμαίνεται στις 11,0 kWh/100 χλμ, με τη συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 1,2 λίτρα / 100 χλμ. (κύκλος NEDC).
Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 80 χιλιόμετρα, ενώ η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (NEDC).
Το Golf GTE έχει σχεδιαστεί για σπορ επιδόσεις. Εδώ η συνδυαστικής ισχύς φτάνει τους 245 PS (180 kW), επιτυγχάνοντας δηλαδή το ίδιο επίπεδο ισχύος με το τρέχον Golf GTI.
Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ με αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).
Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση.
Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Σε κάθε περίπτωση, στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.
Τo λανσάρισμα των δύο νέων εκδόσεων στην ελληνική αγορά αναμένεται να γίνει εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως αναφέρει η kosmocar.gr.
Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων XPeng εισήλθε επίσημα στη γαλλική αγορά, επεκτείνοντας τη διεθνή της…
Ένα νέο ηλεκτρικό pickup έρχεται στην παγκόσμια αγορά, με την κινεζική BYD να παρουσιάζει το…
Τα Rivian R1S και R1T αποκαλύφθηκαν πριν από μισή δεκαετία ως ένα ζευγάρι πολυτελών ηλεκτρικών…
H Jaguar Land Rover προχώρησε πέρυσι σε ένα ακριβό rebranding συντομεύοντας το εταιρικό της όνομα…
Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…
Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.