Connected Cars

Volkswagen: Συνεργασία με την CATL για ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα

Η πιθανολογούμενη συνεργασία της Volkswagen με την CATL (Contemporary Amperex Technology Company Ltd.), την τρίτη μεγαλύτερη εταιρία μπαταριών στον κόσμο τονίζει το στρατηγικό όραμα της Γερμανικής εταιρίας για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Στις συνολικές παραδόσεις μπαταριών, η CATL κατατάσσεται πίσω μόνο από τις εταιρείες Panasonic και BYD, την κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει και τα δύο κελιά (μπαταριών) και τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούν.

Η Volkswagen βρίσκεται στη διαδικασία επιλογής ενός ή περισσοτέρων συμμάχων για την προμήθεια μπαταριών για τα ηλεκτρικά της μοντέλα στο μέλλον και η Κίνα είναι ύψιστης σημασίας.

Πολλές από τις εταιρείες μπαταρίας της χώρας είναι πρόθυμες να εξασφαλίσουν την επιχειρηματική δραστηριότητα της Volkswagen και οι λόγοι δεν είναι αμελητέτοι καθώς η αξία της σύμβασης μπορεί να ανέλθει συνολικά σε 60 δισεκατομμύρια δολάρια στο μέλλον, σύμφωνα με την πηγή Caixin.

Συγκεκριμένα, η επιλεγμένη εταιρεία θα προμηθεύσει μπαταρίες για πολλά οχήματα της Volkswagen που κατασκευάζονται στην πλατφόρμα MEB, την αποκλειστική αρχιτεκτονική ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων του τεράστιου αυτοκινητοβιομηχανικού κολοσού.

Η ανάθεση της δραστηριότητας σε μια κινεζική εταιρεία θα ενισχύσει περαιτέρω τη χώρα ως νόμιμο αντίπαλο σε εταιρείες της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας.

Η Κίνα σχεδιάζει να κατασκευάσει πολλά εργοστάσια συσσωρευτών, τα οποία συχνά περιγράφονται ως πολλές επιχειρήσεις gigafactories (1 gigawatt-ώρα είναι ίση με 1 εκατομμύριο κιλοβατώρες). Η συνολική αξία της βιομηχανίας μπαταριών θα ξεπεράσει πιθανώς τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια στο εγγύς μέλλον και η Κίνα έχει από καιρό ως επίσημη πολιτική να γίνει το παγκόσμιο κεφάλαιο παραγωγής μπαταριών.

Το 2016, άρχισε να αποκλείει τις ξένες εταιρείες από τον κατάλογο των προμηθευτών μπαταριών με άδεια, μεταξύ των οποίων οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να επιλέξουν να πληρούν τις προϋποθέσεις για προγράμματα επιδότησης νέων ενεργειακών οχημάτων.

Η Κίνα ανακοίνωσε επίσης τους επιθετικούς κανόνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, ο οποίος θα τεθεί σε εφαρμογή αξιοσημείωτα σύντομα, το 2019. Αυτές οι ποσοστώσεις παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αλλάξουν αποτελεσματικά τον τρόπο με τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλησιάζουν την ηλεκτροκίνηση στη μεγαλύτερη αγορά αγορών αυτοκινήτων στον κόσμο.

Εν τω μεταξύ, η Volkswagen θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα για να αυξήσει το σύνολο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.Η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2025 – και η Κίνα πιθανότατα θα είναι το μεγαλύτερο κομμάτι αυτού του όγκου.

Σε ένα χάρτη διαρροής προϊόντων, τα σχέδια της VW δείχνουν ότι τουλάχιστον τρία από τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα πωληθούν στην Κίνα.

Αυτά είναι ο ID Crozz, το ID Lounge και το ID AEROe – αν και η VW δεν έχει δείξει μέχρι στιγμής τα τελευταία δύο.
Ο στόχος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen θα απαιτεί μπαταρίες ιόντων λιθίου 150 gigawatt-ώρα κάθε χρόνο.
Και από τώρα, η Κίνα φαίνεται έτοιμη να πάρει αυτό που θα μπορούσε να είναι το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Πηγή

Σταύρος Γεωργιάδης

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.