Connected Cars

Dyson: Η μπαταρία του ηλεκτρικού οχήματος θα ξεπερνάει τον ανταγωνισμό

Ύστερα από την απροσδόκητη ανακοίνωση της Dyson, ότι θα εισέλθει στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, πλέον μαθαίνουμε περαιτέρω λεπτομέρειες, όπως ότι η αυτονομία της μπαταρίας του θα ξεπερνάει κατά πολύ αυτές του ανταγωνισμού.

Να υπενθυμιστεί ότι πρόσφατα η γνωστή κατασκευάστρια ηλεκτρικών συσκευών, ιδιαίτερα γνωστή για τα σεσουάρ και τις ηλεκτρικές της σκούπες ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 2,7 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2020.

Σύμφωνα με τον Max Conze, CEO της εταιρείας, η Dyson θα ξεπερνά τον ανταγωνισμό κατά 50 με 100% όσον αφορά στην αυτονομία που θα προσφέρει το όχημά της.

Όχι μόνο αυτό, αλλά παρά το γεγονός ότι μπορεί να μην έχει εμπειρία στον τομέα των αυτοκινήτων, δεν πρόκειται να συνεργαστεί με κάποια εταιρεία για το hardware του μελλοντικού της αυτοκινήτου, αλλά θα το κατασκευάσει μόνη της.

Μάλιστα δεν θέλει να βασίζεται σχεδιαστικά σε ιδέες άλλων και ευελπιστεί ότι θα ξεκινήσει κάτι δικό της από την αρχή.

Όσο για τα υπόλοιπα, ο Conze δήλωσε ότι θα κατασκευάσουν τα πάντα μόνοι τους εκτός από το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, όπου εκεί δέχονται να συνεργαστούν με άλλη εταιρεία. Επίσης, η εταιρεία δεν θα εστιάσει στην κατασκευή σταθμών φόρτισης, ευελπιστώντας ότι το δικό της ηλεκτρικό όχημα θα έχει αρκετή αυτονομία ώστε δεν θα απαιτείται συχνή φόρτιση. Προφανώς εννοεί ότι η φόρτιση στο σπίτι αρκεί.

Το αν θα το καταφέρει πραγματικά είναι ένα φιλόδοξο στοίχημα. Δεδομένου ότι μιλάει με τόση σιγουριά για την αυτονομία, ίσως ήδη κάτι έχει στα σκαριά από την εμπειρία της στις μπαταρίες των ηλεκτρικών σκουπών, αλλά είναι ικανή αυτή να την καταστήσει κυρίαρχη στον τομέα των αυτοκινήτων; Ή το βασικότερο των ερωτημάτων, αρκεί ώστε να μπορέσει να κατασκευάσει το αυτοκίνητο;

Είναι γεγονός ότι επειδή οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν είναι τόσο περίπλοκοι όσο αυτής της εσωτερικής καύσεως, πολλοί κατασκευαστές θεωρούν ότι μπορούν άνετα να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Κατά πόσο όμως είναι αυτό εφικτό; Ο χρόνος θα δείξει, τουλάχιστον στην περίπτωση της Dyson.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.