Η Volkswagen ετοιμάζεται να ταράξει την αγορά των ηλεκτρικών με ένα νέο, budget-friendly, compact αυτοκίνητο πόλης, που ίσως ονομάζεται ID.ONE και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2027.
Το ηλεκτρικό έχει σχεδιαστεί για να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε ένα ευρύτερο κοινό με τιμή στόχο περίπου 20.000 €. Η εταιρεία κυκλοφόρησε σχεδιαστικά σκίτσα, δίνοντας μια ματιά στο παιχνιδιάρικο και πρακτικό στυλ του οχήματος.
Τα σκίτσα, που σχεδίασε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Volkswagen, Andreas Mindt, παρουσιάζουν ένα μικρό, πεντάθυρο hatchback με μοντέρνα και φιλική αισθητική. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα σμιλεμένο μπροστινό άκρο με διακριτικούς προβολείς LED ενσωματωμένους σε μαύρη μάσκα και κάτι που μοιάζει με φωτιζόμενο λογότυπο της VW. Το προφίλ του αναδεικνύει μεγάλες ζάντες αλουμινίου και έντονα φτερά, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει κλασική σχεδίαση αυτοκινήτου πόλης με γυάλινη πίσω πόρτα. Η συνολική σχεδίαση προκαλεί μια αίσθηση «η τολμηρή αυτοπεποίθηση συναντά τη διαχρονική απλότητα», συνδυάζοντας λειτουργικότητα και στυλ, σύμφωνα με τον Mindt.
Σαφώς αυτά είναι απλώς σχεδιαστικά σκίτσα και το αυτοκίνητο παραγωγής δεν θα είναι τόσο ελκυστικό. Οι τεράστιοι τροχοί θα αντικατασταθούν με πολύ μικρότερα αντικείμενα και το αυτοκίνητο δεν θα είναι τόσο φαρδύ και χαμηλά στο έδαφος. Ωστόσο, η πρόσφατη εικόνα teaser από τη VW αποκαλύπτει ότι το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει τους φαρδιούς διογκωμένους θόλους των τροχών.
Αυτό το νέο EV αποτελεί μέρος του φιλόδοξου σχεδίου της Volkswagen για εισαγωγή εννέα νέων μοντέλων στην Ευρώπη έως το 2027. Η εταιρεία θέλει να γίνει κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030, εστιάζοντας παράλληλα στην οικονομική αποδοτικότητα. Το ID.ONE θα κατασκευαστεί σε μια συντομότερη έκδοση της πλατφόρμας MEB, την ίδια πλατφόρμα που θα στηρίζει το ελαφρώς μεγαλύτερο ID. 2. Αυτή η κοινή πλατφόρμα θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί από άλλες μάρκες του Ομίλου Volkswagen, όπως η Skoda και η Seat, για τα δικά τους ηλεκτρικά οχήματα εισαγωγικού επιπέδου, μειώνοντας περαιτέρω το κόστος παραγωγής μέσω κοινών εξαρτημάτων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, δήλωσε ότι αυτό το νέο μοντέλο θα είναι ένα «προσιτό, υψηλής ποιότητας, κερδοφόρο ηλεκτρικό Volkswagen από την Ευρώπη για την Ευρώπη». Παρά τη μετατόπιση ορισμένης παραγωγής στο Μεξικό, ο Schafer επιβεβαίωσε ότι το εργοστάσιο του Wolfsburg στη Γερμανία θα παραμείνει κεντρικό στο ηλεκτρικό μέλλον της Volkswagen. Αυτό το εργοστάσιο θα είναι υπεύθυνο για την παραγωγή των επόμενων γενεών των ηλεκτρικών οχημάτων Golf και T-Roc, που θα κατασκευαστούν στη νέα Πλατφόρμα Scalable Systems (SSP).
Το μικρό μέγεθος του ID.ONE υποδηλώνει ότι θα συνοδεύεται από μια μικρότερη, πιο προσιτή μπαταρία σε συνδυασμό με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα. Συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, αλλά αυτό το EV θα σχεδιαστεί για καταναλωτές που θέλουν να στραφούν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.