Smart Cities

Udelv: Ακόμη μια startup ξεκινά δοκιμές αυτόνομου οχήματος για delivery

Μια ακόμη εταιρεία ξεκινά τη δοκιμή αυτόνομων οχημάτων που θα πραγματοποιούν παραδόσεις και θα μεταφέρουν εμπορεύματα αντί για ανθρώπους. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Udelv, μια startup με βάση την Καλιφόρνια, η οποία ξεκινά μια δοκιμή ενός μικρού αυτόνομου οχήματος στο Σαν Ματέο της Καλιφόρνια. Η εταιρεία ευελπιστεί να έχει περισσότερα τέτοια οχήματα στον δρόμο σύντομα.

Το όχημα, πορτοκαλί χρώματος είναι σχεδιασμένο για να πραγματοποιεί παραδόσεις «last mile», παραδίδοντας αντικείμενα από κοντινό κατάστημα ή μονάδα διανομής.

Στη δοκιμαστική περίοδο, η Udelv παραδίδει τρόφιμα από το κοντινό σούπερ μάρκετ Draeger στο Σαν Ματέο. Το όχημα πραγματοποιεί μια προκαθορισμένη διαδρομή 4 χιλιομέτρων με έναν οδηγό ασφαλείας σε περίπτωση ανάγκης. Η διαδρομή απαιτεί από το όχημα να περνά από φωτεινούς σηματοδότες, να αλλάζει λωρίδες και να πραγματοποιεί αριστερές στροφές.

Το όχημα είναι βασισμένο σε ένα GEM eL XD, ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα χαμηλής ταχύτητας, το οποίο τροφοδοτείται από ηλεκτρικό κινητήρα 8,7 ίππων και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 40 χιλιόμετρα.

Διαθέτει μπαταρία 20 KW που του δίνει αυτονομία 96 χιλιομέτρων και μπορεί να μεταφέρει εμπόρευμα βάρους μέχρι 317 κιλών. Το εμπόρευμα κατανέμεται σε 18 τμήματα μέσα στο όχημα.

Οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν και να ελέγχουν την πρόοδο των παραδόσεών τους χρησιμοποιώντας μια iOS εφαρμογή. Σύμφωνα με την εταιρεία σύντομα αναμένεται και εφαρμογή για το Android.

Το όχημα ελέγχεται εξ’αποστάσεως με αυτό που η εταιρεία αποκαλεί σύστημα τηλεχειρισμού χαμηλής καθυστέρησης. Επιπλέον, ο ασύρματος χειρισμός ίσως είναι απαραίτητος για τον έλεγχο μεγάλων στόλων οχημάτων.

Η Udelv εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξη, δηλώνοντας ότι σκοπεύει να παρουσιάζει δεκάδες ακόμη οχήματα σε πολλαπλές πολιτείες. Φυσικά ο ύστατος στόχος της είναι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, προσφέροντας μια συνδρομητική υπηρεσία στις επιχειρήσεις.

Να υπενθυμιστεί ότι η Udelv δεν είναι η πρώτη εταιρεία που μελετά τη χρήση αυτόνομων οχημάτων για παράδοση εμπορευμάτων. Πρόσφατα η Nuro.ai επέδειξε το Nuro R1, ενώ η Ocado ξεκίνησε τη δοκιμή της υπηρεσίας παράδοσης last-mile πέρυσι. Ακόμη, η Ford δοκιμάζει παραδόσεις πίτσας domino’s. Τέλος, μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε το Toyota e-Pallette που είδαμε στη CES 2018.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Συμφωνία Audi και SAIC για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων από κοινού – Το πρώτο έρχεται το 2025

Η Audi και η SAIC υπέγραψαν στρατηγικό μνημόνιο για την εμβάθυνση της συνεργασίας τους τον…

20/05/2024

Volvo EX30: Το φθηνότερο ηλεκτρικό της μάρκας έφτασε στην Κίνα

Το φθηνότερο ηλεκτρικό Volvo μέχρι στιγμής κυκλοφόρησε επίσημα στην Κίνα το Σαββατοκύριακο, καθώς η εταιρεία…

20/05/2024

VW και Renault δεν θα αναπτύξουν τελικά μαζί ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η Renault και η Volkswagen έδωσαν τέλος στις συζητήσεις τους για την ανάπτυξη ενός προσιτού…

19/05/2024

Toyota Hilux Pickup: Η παραγωγή του ηλεκτρικού ξεκινά το 2025

Η Toyota δεν πουλά το πιο δημοφιλές pickup της σε όλες τις αγορές και αυτό…

18/05/2024

Honda: Επενδύει 65 δισ. δολάρια για την κατασκευή επτά νέων ηλεκτρικών οχημάτων

Η Honda διπλασιάζει την επένδυσή της σε ηλεκτρικά οχήματα στα 65 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το…

17/05/2024

Tesla Model 3: Εντοπίστηκε χωρίς καθρέφτες και παράξενα τοποθετημένες κάμερες

Ένα mule που βασίζεται στο ανανεωμένο Τesla Model 3 εντοπίστηκε σε αυτοκινητόδρομο στο Πάλο Άλτο…

17/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.