Πιο ασφαλή είναι δύο διασυνδεδεμένα αυτόνομα οχήματα σε convoy, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Πολυτεχνική Σχολή της Λωζάννης της Ελβετίας.
Οι ερευνητές του Πολυτεχνείο της Λωζάννης κατέληξαν ότι δύο αυτόνομα οχήματα τα οποία ακολουθούν το ένα το άλλο, μπορούν μέσω της επικοινωνίας μεταξύ τους (V2V) να χρησιμοποιήσουν το ασύρματο δίκτυό τους (Wi-Fi) για να μοιραστούν δεδομένα από το LIDAR, τους αισθητήρες και τα συστήματα πλοήγησής τους για να έχουν μια πιο πλήρη εικόνα του κόσμου γύρω τους.
Με απλά λόγια, αν δύο οχήματα βρίσκονται στον δρόμο, μπορούν να δουν μόνο δεδομένα από τα δικά τους συστήματα. Αλλά αν μπορέσουν να συνδεθούν τότε αποκτούν μεγαλύτερο οπτικό πεδίο και σχέση με τον χώρο.
Για παράδειγμα σε μια προσπέραση, το πίσω όχημα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα συστήματα του για να σαρώσει για κινδύνους μπροστά, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα.
Η ομάδα για την έρευνά της χρησιμοποίησε δύο ηλεκτρικά οχήματα της Citroen, εξοπλισμένα με αισθητήρες της Mobileye. Και τα δύο είχαν WiFi και υπολογιστές για να συνδεθούν ενώ βρίσκονταν σε κίνηση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που προέκυψε εξαρχής ήταν ότι και τα δύο συστήματα θα μέτραγαν το ίδιο εμπόδιο εις διπλούν.
Κάθε φορά από μία πηγή δεδομένων. Εν τέλει το πρόβλημα λύθηκε και απομένουν να επιλυθούν κι άλλα ζητήματα, όπως οι υπολογισμοί εν κινήσει.
Φυσικά, η ελπίδα είναι ότι σταδιακά, κάθε αυτόνομο όχημα στον δρόμο θα μιλά το ένα με το άλλο για να εξασφαλίζει ότι τα ατυχήματα ή οι τσακωμοί σε σημεία όπου υπάρχει κυκλοφοριακό κομφούζιο μπορούν να διατηρηθούν στο μίνιμουμ.