Close

Η Transition One μετατρέπει τα θερμικά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά σε 4 ώρες

Renault Twingo / Transition One

Renault Twingo / Transition One

Η Transition One είναι γαλλική εταιρεία που μετατρέπει τα θερμικά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, με τη γαλλική κυβέρνηση να επιδοτεί τη διαδικασία!

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν αρχίσει να σκέφτονται το ενδεχόμενο αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η αλήθεια είναι πως οι τιμές ακόμα κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, με τα πιο προσιτά μοντέλα να είναι συνήθως μικρά αυτοκίνητα πόλης, τα οποία με το όφελος επιδότησης κοστίζουν κοντά στα 20.000 ευρώ. Υπάρχει όμως εναλλακτική. Όχι στη χώρα μας, αλλά στη Γαλλία.

Εκεί, λοιπόν, μπορείς να μετατρέψεις το συμβατικό σου αυτοκίνητο (με θερμικό κινητήρα), σε αμιγώς ηλεκτρικό. Και όλα αυτά με ασφάλεια, αξιοπιστία και το κυριότερο με τις ευλογίες του κράτους, που μάλιστα επιδοτεί τη διαδικασία!

Τη μετατροπή αναλαμβάνει η εταιρεία Transition One η οποία χρειάζεται 4 ώρες για να ολοκληρώσει τη διαδικασία.

«Η Transition One είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε από την Aymeric Libeau το 2018. Η Transition One μετατρέπει οχήματα σε μοντέρνα αυτοκίνητα: ηλεκτρικά, συνδεδεμένα και προσιτά», έτσι μας συστήνεται η εταιρεία στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Στη Γαλλία το κράτος επιδοτεί και τις μετατροπές!

Εδώ να κάνουμε μια παύση και να μελαγχολήσουμε βλέποντας τι ακριβώς ισχύει στη Γαλλία. Η γαλλική κυβέρνηση επιδοτεί με 5.000 ευρώ τη μετατροπή του αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα (πετρελαίου ή βενζίνης) σε ηλεκτρικό. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το ετήσιο εισόδημα του ενδιαφερόμενου να μην ξεπερνά τα 18.000 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση η επιδότηση για τη μετατροπή διαμορφώνεται στα 2.500 ευρώ. Για τις εταιρείες που επιθυμούν να μετατρέψουν τα οχήματά τους, η επιδότηση είναι στα 5.000 ευρώ ανά όχημα.

Μετατροπές σε μοντέλα 5 έως 12 ετών

Προς το παρόν η Transition One μπορεί να πραγματοποιήσει την μετατροπή σε 14 μοντέλα, 5 έως 12 ετών, τα εξής: Renault Twingo II, Fiat 500, MINI, Volkswagen Polo, Toyota Aygo, Citroën C1, Peugeot 107, Renault Clio 3, Peugeot 207, Citroën C3, Dacia Sandero, Renault Kangoo, Citroën Berlingo, και Peugeot Partner. Η λίστα αναμένεται να μεγαλώσει μέχρι τα τέλη του έτους, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Renault Twingo / Transition One
Renault Twingo / Transition One
Κόστος μετατροπής, εγγύηση, συνδεσιμότητα

Στα μικρά αυτοκίνητα πόλης το κόστος μετατροπής συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, διαμορφώνεται στα 5.000 ευρώ.

Η μετατροπή περιλαμβάνει τα πάντα, από ηλεκτροκινητήρα μέχρι μπαταρία. Για τα οχήματα πόλης, η διαθέσιμη μπαταρία είναι 15 kWh η οποία φορτίζει πλήρως σε 5 ώρες και προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι 110 km/h.

Για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, όπως για παράδειγμα το Renault Clio 3, το Peugeot 207, αλλά και μικρά φορτηγάκια, το κόστος μετατροπής, μαζί με την επιδότηση, διαμορφώνεται στα 11.000 ευρώ. Σε αυτήν την περίπτωση χρησιμοποιείται μπαταρία 35 kWh με την αυτονομία να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα και την τελική ταχύτητα είναι 130 km/h. Η διάρκεια της πλήρους φόρτισης της μπαταρίας κυμαίνεται στις 7 ώρες.

H Transition One αναλαμβάνει την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου, το οποίο συνοδεύεται από 2ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, ενώ για τις μπαταρίες η εταιρεία δίνει 5 χρόνια εγγύηση ή 100.000 χιλιόμετρα.

Σημειώστε τέλος ότι η μετατροπή συνοδεύεται και από τα απαραίτητα «καλούδια» συνδεσιμότητας ώστε ο ιδιοκτήτης να έχει μέσω εφαρμογής στο smartphone, πλήρη εικόνα της κατάστασης της μπαταρίας του, της αυτονομίας, της πορείας φόρτισης, μέχρι και για το που έχει παρκάρει το αυτοκίνητό του.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

3 Comments

  1. ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ.ENVILANDS AQUATECHNOLOGIES GROUP.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

  2. Το ένα θέμα είναι η μετατροπή από θερμικό σε ηλεκτρικό. Όμως αυτή η μετατροπή έχει κάποιες συνέπειες που δεν αναφέρονται και έχουν να κάνουν με το που αποθηκεύονται οι μπαταρίες. Αν π.χ. αποθηκεύονται στο πορτ μπαγκάζ, όπου το ακυρώνουν ως χώρο αποσκευών, αυτό είναι ένα θέμα. Κανονικά θα πρέπει να αποθηκεύονται στο πάτωμα, αλλά υπάρχει εκεί ο κατάλληλος χώρος; Επίσης ένα άλλο θέμα είναι αν τοποθετείται ένας κινητήρας, που παίρνει τη θέση του αρχικού, ή περισσότεροι, όπως π.χ. ένας κινητήρας σε κάθε τροχό, όπου μπορούμε να έχουμε 2, ή 4 μικρότερους κινητήρες. Αυτά δεν μας τα λέει για να καταλάβουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει μια τέτοια μετατροπή.

  3. @Στάθης Ζωγραφάκης πράγματι θα είχε ενδιαφέρον να μας παρουσίαζε η εταιρεία βήμα βήμα το πως κάνει τις μετατροπές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3 Comments
scroll to top