Τις τιμές των οχημάτων κυψελών υδρογόνου θα μειώσει η Toyota, προκειμένου να τα κάνει προσιτά στο κοινό και με αυτόν τον τρόπο να προωθήσει το όραμά της με τις κυψέλες υδρογόνου σαν εναλλακτικό καύσιμο.
Σε γενικότερο πλαίσιο, η αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να θεωρεί ότι τα οχήματα κυψελών υδρογόνου δεν είναι κάτι παραπάνω από ένα επιστημονικό πρότζεκτ που δεν τα κατάφερε.
Η Toyota όμως δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει την επένδυσή της στις κυψέλες υδρογόνου. Η γνωστή ιαπωνική κατασκευάστρια θέλει να επεκτείνει την τεχνολογία της σε λεωφορεία και φορτηγά στον εμπορικό τομέα, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα η εταιρεία θα προχωρήσει και με το Project Portal, ένα Class 8 ημιφορτηγό.
Ο Yoshikazu Tanaka, επικεφαλής μηχανικός του Mirai ανέφερε σχετικά: «Θα μεταφερθούμε από περιορισμένη παραγωγή σε μαζική παραγωγή, θα μειώσουμε την ποσότητα των πιο ακριβών υλικών που χρησιμοποιούνται στα ανταλλακτικά των οχημάτων κυψελών υδρογόνου και θα κάνουμε το σύστημα πιο συμπαγές και ισχυρό».
Η Toyota έχει ως στόχο το 2025, χρονολογία κατά την οποία σκοπεύει να εισάγει σειρά από SUV, φορτηγά και εμπορικά φορτηγά καθώς και ένα Mirai με αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων. Πέρυσι η Toyota προέβλεψε ότι τα οχήματα κυψελών υδρογόνου θα είναι τόσο οικονομικά όσο τα συμβατικά υβριδικά μέχρι το 2025.
Απομένει να δούμε αν η Toyota στην επόμενη επταετία θα καταφέρει να επιτύχει αυτό που κατάφερε με το Prius.
0 Comments