Connected Cars

Toyota: Με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το πρώτο της ηλεκτρικό

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota θα έρθει το 2022 και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state), σύμφωνα με δημοσίευμα.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το 2022, σύμφωνα με δημοσίευμα της ημερήσιας ιαπωνικής εφημερίδας Chunichi Shimbu.

Αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ο τύπος μπαταρίας που έχει επιλέξει η εταιρεία για να το εφοδιάσει.

Όπως αναφέρει το σημοσίευμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει ο Κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας θα χρησιμοποιεί προηγμένης τεχνολογίας μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state).

Η Toyota “ενδίδει” στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Αυτού του τύπου οι μπαταρίες (χωρίς υγρούς ηλεκτρολύτες) έχουν μικρότερο βάρος από αυτές ιόντων-λιθίου που είθισται να χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές σήμερα. Παράλληλα, είναι πιο ασφαλείς καθώς ο κίνδυνος εκδήλωσης φωτιάς σε περίπτωση σύγκρουσης είναι μικρότερος, διαθέτουν 15-20% μεγαλύτερη χωρητικότητα και το πιο σημαντικό, χρειάζονται ελάχιστο χρόνο για να φορτιστούν.

Μπαταρίες τέτοιου τύπου εξελίσσουν κι άλλοι κατασκευαστές, όπως η BMW και η Hyundai.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το νέο ηλεκτρικό της Toyota θα χρησιμοποιεί bespoke πλατφόρμα, θα μπορεί να φορτίζεται μέσα σε ελάχιστα λεπτά και θα διαθέτει κορυφαία αυτονομία.

Το νέο αυτό ηλεκτρικό θα βγει στην παραγωγή το 2022 και θα είναι διαθέσιμο αρχικά στην εγχώρια αγορά.

Εκπρόσωπος της Toyota, πάντως, με τον οποίο επικοινώνησε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.