Toyota: Με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το πρώτο της ηλεκτρικό
Close

Toyota: Με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το πρώτο της ηλεκτρικό

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota θα έρθει το 2022 και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state), σύμφωνα με δημοσίευμα.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το 2022, σύμφωνα με δημοσίευμα της ημερήσιας ιαπωνικής εφημερίδας Chunichi Shimbu.

Αυτό που έχει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ο τύπος μπαταρίας που έχει επιλέξει η εταιρεία για να το εφοδιάσει.

Όπως αναφέρει το σημοσίευμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει ο Κολοσσός της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας θα χρησιμοποιεί προηγμένης τεχνολογίας μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state).

Η Toyota “ενδίδει” στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Αυτού του τύπου οι μπαταρίες (χωρίς υγρούς ηλεκτρολύτες) έχουν μικρότερο βάρος από αυτές ιόντων-λιθίου που είθισται να χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές σήμερα. Παράλληλα, είναι πιο ασφαλείς καθώς ο κίνδυνος εκδήλωσης φωτιάς σε περίπτωση σύγκρουσης είναι μικρότερος, διαθέτουν 15-20% μεγαλύτερη χωρητικότητα και το πιο σημαντικό, χρειάζονται ελάχιστο χρόνο για να φορτιστούν.

Μπαταρίες τέτοιου τύπου εξελίσσουν κι άλλοι κατασκευαστές, όπως η BMW και η Hyundai.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το νέο ηλεκτρικό της Toyota θα χρησιμοποιεί bespoke πλατφόρμα, θα μπορεί να φορτίζεται μέσα σε ελάχιστα λεπτά και θα διαθέτει κορυφαία αυτονομία.

Το νέο αυτό ηλεκτρικό θα βγει στην παραγωγή το 2022 και θα είναι διαθέσιμο αρχικά στην εγχώρια αγορά.

Εκπρόσωπος της Toyota, πάντως, με τον οποίο επικοινώνησε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

0 Comments
scroll to top