Electric Cars

Toyota: Δεν είναι ακόμη έτοιμα τα ηλεκτρικά οχήματα για μαζική παραγωγή

Η Toyota εξακολουθεί να θεωρεί ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι έτοιμα για μαζική παραγωγή, ενώ αναφέρει ότι το πρότυπό της δεν είναι η Tesla.

O Takeshi Uchiyamada, πρόεδρος της Ιαπωνικής εταιρείας ανέφερε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι ακόμη έτοιμα για μαζική παραγωγή, προσθέτοντας ότι δεν βλέπει την Tesla σαν πρότυπο.

Ο Takeshi Uchiyamada, φέρεται να ανέφερε στο Der Spiegel ότι τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με μπαταρίες είναι πολύ ακριβά και χρειάζονται αρκετή ώρα για να φορτίσουν και πρόσθεσε: «Τέτοια αυτοκίνητα δεν ταιριάζουν στο πρόγραμμά μας».

Να υπενθυμιστεί ότι η Toyota τον Σεπτέμβριο σχημάτισε κοινοπραξία με τη Mazda για την ανάπτυξη τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων, προσπαθώντας έτσι να προλάβει τον ανταγωνισμό καθώς ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές, μπαίνουν στην κούρσα της ηλεκτροκίνησης.

Και οι δύο κατασκευαστές βρίσκονται πιο πίσω από τους ανταγωνιστές τους καθώς κανένας δεν έχει πλήρως ηλεκτρικό επιβατικό όχημα στην αγορά.

Στον αντίποδα, η Tesla ήδη ανακοίνωσε το νέο μοντέλο Roadster για το 2020. Ο Uchiyamada δήλωσε ότι η Tesla δεν είναι ούτε εχθρός της Toyota, ούτε πρότυπο και πρόσθεσε: «Νομίζω ότι οι Γερμανοί κατασκευαστές βλέπουν την Tesla σαν ανταγωνίστρια.
Η BMW και η Mercedes στοιχηματίζουν στο ότι μπορούν να παράγουν μαζικά νέα ηλεκτρικά οχήματα, βασιζόμενα στα συμβατικά οχήματα, αγνοώντας τους σκεπτικιστές που αναφέρουν ότι θα χρειαστεί πιο ριζοσπαστικός σχεδιασμός για να νικήσουν την Tesla και τον ανταγωνισμό από άλλες startup.

Για άλλη μια φορά, ο Uchiyamada έκανε λόγο στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, τις οποίες προσπαθεί να προωθήσει η Toyota. Σύμφωνα με τον Uchiyamada, η νέα τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης μπορεί να αποθηκεύει περισσότερη ισχύ και να φορτίζεται πολύ γρηγορότερα από τους τωρινούς τύπους.

«Αυτή η τεχνολογία θα είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός αλλά πάλι θα χρειαστεί χρόνος. Αναμένουμε να ξεκινήσει μαζική παραγωγή σε τέσσερα με πέντε χρόνια».

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Η Nissan θα λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό SUV τύπου Rogue – Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στην παραγωγή

Ένα νέο ηλεκτρικό crossover SUV, παρόμοιο με το Rogue Sport της Nissan, θα κυκλοφορήσει στις…

21/05/2024

Τesla: Είναι αυτό το εσωτερικό του επερχόμενου «Robotaxi»;

Η Tesla κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο που περιλαμβάνει μερικά πλάνα από ένα εσωτερικό οχήματος που…

21/05/2024

Συμφωνία Audi και SAIC για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων από κοινού – Το πρώτο έρχεται το 2025

Η Audi και η SAIC υπέγραψαν στρατηγικό μνημόνιο για την εμβάθυνση της συνεργασίας τους τον…

20/05/2024

Volvo EX30: Το φθηνότερο ηλεκτρικό της μάρκας έφτασε στην Κίνα

Το φθηνότερο ηλεκτρικό Volvo μέχρι στιγμής κυκλοφόρησε επίσημα στην Κίνα το Σαββατοκύριακο, καθώς η εταιρεία…

20/05/2024

VW και Renault δεν θα αναπτύξουν τελικά μαζί ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η Renault και η Volkswagen έδωσαν τέλος στις συζητήσεις τους για την ανάπτυξη ενός προσιτού…

19/05/2024

Toyota Hilux Pickup: Η παραγωγή του ηλεκτρικού ξεκινά το 2025

Η Toyota δεν πουλά το πιο δημοφιλές pickup της σε όλες τις αγορές και αυτό…

18/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.