Close

Το Volkswagen Group ξεκινά δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στην Κίνα

Τις πρώτες της δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στην Κίνα ετοιμάζεται να ξεκινήσει το Volkswagen Group.

Οι δοκιμές ξεκινούν εντός Σεπτεμβρίου και θα πραγματοποιηθούν στην πόλη Hefei, που βρίσκεται νότια της χώρας.

Τα πρώτα οχήματα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που θα βγουν στους δρόμους θα είναι τα ηλεκτρικά Audi e-tron. Aπό το 2021 μάλιστα οι δοκιμές θα είναι ανοιχτές και για το κοινό.

O Musk συναντήθηκε με τον Diess (VW) και οδήγησε το ID.3

Η Κίνα έχει εξελιχθεί σε hot-spot όσον αφορά στις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων, καθώς αρκετές εταιρείες τεχνολογίας και αυτοκινητοβιομηχανίες διεξάγουν τεστς σε διάφορες πόλεις της χώρας.

Κάποιες από αυτές είναι η Pony.ai, την οποία στηρίζει η Toyota, η Baidu, η WeRide που έχει την υποστήριξη της Nissan και η Didi Chuxing.

Τεράστιες επενδύσεις στην Κίνα

Τον περασμένο Μαϊο το γερμανικό εργοστάσιο ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στην κρατική κινεζική εταιρεία JAC αποκτώντας το 50%, ενώ θα αναλάβει και τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας που έχει με την εν λόγω εταιρεία για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Και δεν είναι η μόνη εταιρεία στην οποία έχει επενδύσει η Volkswagen καθώς έχει κοινοπραξίες με τις China FAW Group Corp Ltd και SAIC Motor Corp Ltd.

Ο γερμανικός Κολοσσός αποτελεί τη μεγαλύτερη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα. Το 2019 οι πωλήσεις της Volkswagen στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη ανήλθαν σε 4,23 εκατομμύρια, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2020 οι πωλήσεις ανέρχονται σε 1,59 εκατομμύρια οχήματα, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 17% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι (1,92 εκατομμύρια οχήματα).

Σημειώστε τέλος ότι τον περασμένο Iούνιο η VW προχώρησε σε επένδυση ύψους 2,2 δισεκατομμυριών ευρώ στην start-up Argo AI που ασχολείται με τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και εδρεύει στο Pittsburgh. Στην εν λόγω εταιρεία, έχει επενδύσει και η Ford.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top