Close

Το Tesla των 25.000 δολαρίων δεν ανησυχεί τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες

WM Motor CEO / Freeman Shen

WM Motor CEO / Freeman Shen

Η παρουσία της Tesla στην Κίνα μόνο καλό μπορεί να κάνει στον ανταγωνισμό και στην ανάπτυξη των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δηλώνουν επικεφαλής κορυφαίων κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που μεταξύ άλλων κλήθηκαν να σχολιάσουν και το Tesla των 25.000 δολαρίων.

Η ανακοίνωση του Elon Musk κατά τη διάρκεια της Tesla Battey Day, για την παραγωγή εντός της επόμενης τριετίας ενός πιο προσιτού μοντέλου, πλήρως αυτόνομου, με τιμή διάθεσης τα 25.000 δολάρια, αποτέλεσε θέμα σχολιασμού από τους επικεφαλής κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στο Πεκίνο όπου αυτές τις ημέρες διεξάγεται το πρώτο σημαντικό Σαλόνι Αυτοκινήτου στην εποχή του COVID-19.

«Είναι καλό πράγμα για εμάς. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Tesla έχει έρθει στην Κίνα, γιατί η Tesla είναι σαν την Apple τις πρώτες ημέρες: εκπαιδεύει ολόκληρη την αγορά», σχολίασε ο ιδρυτής και CEO της WM Motor Co., Freeman Shen (σ.σ. κεντρική φωτό), προβλέποντας πως μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια θα μειωθεί σημαντικά το μερίδιο αγοράς της Tesla.

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Xpeng Inc., Brian Gu περιέγραψε την Tesla ως συνεργάτη μιλώντας στο Bloomberg, τονίζοντας πως και οι δύο κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές με έξυπνα και φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Yποστήριξε μάλιστα πως η πρόοδος της Tesla συνδράμει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.

Tesla
Κάπως έτσι ίσως να είναι το Tesla των 25.000 δολαρίων

Ο Gu αναφέρθηκε και στο πλάνο της Tesla για ετήσια παραγωγή ενός εκατομμυρίου οχημάτων στο εργοστάσιο της Σαγκάης, τα επόμενα χρόνια. «Αν ο Musk τα καταφέρει θα πει ότι η αγορά έχει αναπτυχθεί πολύ ταχύτερα και πολύ περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε». Κλείνοντας, τόνισε πως η Xpeng προσφέρει ήδη στην κινεζική αγορά αμιγώς ηλεκτρικό με τιμή στα 25.000 δολάρια.

Για τα πλάνα της εταιρείας του Elon Musk σχετικά με το Tesla των 25.000 δολαριών ρωτήθηκε και ο ισχυρός άνδρας της NIO, William Li, o οποίος είπε πως το κόστος κατασκευής μπαταριών έχει ήδη μειωθεί σημαντικά σε σχέση με τα πρόσφατο παρελθόν. «Η μείωση του συνολικού κόστους των μπαταριών θα βοηθήσει στην προώθηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε χαρακτηριστικά στην τηλεόραση του Bloomberg.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top