αυτόνομη στάθμευση

Το πρώτο γκαράζ με αυτόνομη στάθμευση λειτουργεί στο Μουσείου της Mercedes-Benz

Υπάρχουν εκεί έξω μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εργάζονται πάνω σε τεχνολογίες για αυτόνομη στάθμευση, αλλά η τεχνολογία που έχουν αναπτύξει η Bosch και η Daimler είναι η πρώτη στον κόσμο που κατάφερε να επιτύχει αυτονομία επιπέδου 4 και θα λάβει έγκριση από τις αρμόδιες αρχές για να ξεκινήσει την επίσημη λειτουργία της.

αυτόνομη στάθμευση

Η πρώτη εγκατάσταση του συστήματος των δύο εταιρειών θα πραγματοποιηθεί στο γκαράζ του Μουσείου της Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη. Το αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης επιτρέπει στους επισκέπτες να εισέλθουν στο γκαράζ, να βγουν από το όχημά τους και να χρησιμοποιήσουν το smartphone τους για να πουν στο αυτοκίνητο να παρκάρει. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο οδηγεί προς ένα καθορισμένο χώρο και παρκάρει αυτόνομα.

Η διαδικασία ακούγεται απλή, αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκη καθώς το γκαράζ έχει εξοπλιστεί με ειδικούς αισθητήρες που έχουν αναπτυχθεί από τη Bosch. Οι αισθητήρες παρακολουθούν τον κύριο διάδρομο και τον περιβάλλοντα χώρο, και παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για την καθοδήγηση του οχήματος. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να κινηθεί στον χώρο του γκαράζ και αν εντοπίσει οποιοδήποτε εμπόδιο σταματάει.

Όταν οι επισκέπτες είναι έτοιμοι να φύγουν από το μουσείο, απλώς επιστρέφουν στο γκαράζ και χρησιμοποιούν μία εφαρμογή για smartphone ώστε να πουν στο αυτοκίνητο να μεταβεί στον καθορισμένο χώρο παραλαβής.

Η τεχνολογία για αυτόνομη στάθμευση είναι υπό ανάπτυξη από το 2015, και το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα ξεκίνησε το 2017. Μετά από εκτεταμένες δοκιμές, η υπηρεσία έγινε διαθέσιμη στους επισκέπτες του μουσείου το 2018. Ωστόσο, μέχρι τώρα υπήρχε στο όχημα οδηγός ασφαλείας για την αποφυγή οποιουδήποτε ατυχήματος.

αυτόνομη στάθμευση

Πλέον, ο οδηγός ασφαλείας θα απουσιάζει, διότι η Mercedes λέει ότι οι επισκέπτες θα είναι σύντομα σε θέση να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αυτόματης στάθμευσης χωρίς την ανάγκη ύπαρξης ανθρώπου εντός του αυτοκινήτου.

Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία έγκρισης για υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης χωρίς οδηγό, η Bosch και η Daimler συνεργάστηκαν με αρχές της Στουτγάρδης, το υπουργείο μεταφορών της Baden-Württemberg και το TÜV Rheinland. Οι τρεις αρχές υπέγραψαν την άδεια καθημερινής χρήσης της υπηρεσίας των εταιρειών.

Πηγή