Το πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προς το παρόν, είναι η αυτονομία τους, ειδικά στις μικρότερες προτάσεις που δε μπορούν να έχουν μεγάλα κελιά μπαταριών. Ένα από τα μικρά της κατηγορίας, το Hyundai Kona Electric, το οποίο είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, κατάφερε να ανεβάσει αρκετά τον πήχη, όμως με μία προϋπόθεση.
H Hyundai πραγματοποίησε δοκιμές του ηλεκτρικού αυτοκινήτου που διεξήχθησαν στη πίστα Lausitzring στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη της εταιρείας επιθεώρησης οχημάτων Dekra.
Τις δοκιμές ανέλαβαν τρεις ομάδες, μία από το γερμανικό περιοδικό Auto Bild και δύο από το γερμανικό τμήμα της Hyundai, με 35 συνολικές ώρες οδήγησης.
Κατά τη διάρκεια της παραπάνω περιόδου, ένα από τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα κάλυψε 1.026 χιλιόμετρα, με μέση ταχύτητα μεταξύ 29 και 31 χιλιομέτρων την ώρα. Η Hyundai σημείωσε πως αυτό προσεγγίζει καλύτερα αυτό που αντιμετωπίζουν συνήθως οι οδηγοί στις ευρωπαϊκές πόλεις, λόγω κυκλοφορίας. Όμως, αυτό περιορίζει τις δοκιμές των πραγματικών δυνατοτήτων ενός οχήματος.
Τα οχήματα των οδηγών δεν είχαν καμία τροποποίηση, φορούσαν ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και είχαν απενεργοποιημένα τα συστήματα κλιματισμού και ενημέρωσης.
Μη ξεχνάμε βέβαια ότι το Hyundai Kona Electric έχει ήδη δοκιμαστεί από την επιτροπή EPA, με την αυτονομία του να ορίζεται επίσημα στα 415 χιλιόμετρα.
Οι παραπάνω δοκιμές έρχονται να μας υπενθυμίσουν αυτό που ήδη γνωρίζουμε, ότι δηλαδή με μειωμένη ταχύτητα και απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά «καλούδια», οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα μπορεί να ξεπεράσει την εκτιμώμενη αυτονομία του.
Καλημέρα σας.
Υπάρχουν test drive για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε κανονικές συνθήκες πόλης, με κλιματισμό και όλα τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία; και τα πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά πλήρη φόρτιση.
Εάν ναι, θα ήθελα να μάθω, που μπορώ να τα βρω.
Καλησπέρα! Ρίξτε μια ματιά εδώ αν δε σας κάνει κόπο: https://thenextweb.com/shift/2020/06/11/leading-evs-exceed-manufacturer-expected-ranges-nissan-env200-wltp-range/