Close

Το φιλόδοξο πλάνο παραγωγής της Tesla για το Gigafactory της Σανγκάης

Tesla Gigafactory Shanghai

Tesla Gigafactory Shanghai

Υψηλούς στόχους ενόψει 2021 θέτει η Tesla για το Gigafactory της Σανγκάης, σύμφωνα τουλάχιστον με ρεπορτάζ των ΜΜΕ της Κίνας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα των τοπικών ΜΜΕ, το πλάνο παραγωγής της αμερικανικής εταιρείας για το εργοστάσιο της Κίνας κάνει λόγο για 550.000 μονάδες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτός ο αριθμός είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος καθώς το αρχικό πλάνο προέβλεπε ετήσια παραγωγή 500.000 μονάδων, όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες στις εγκαταστάσεις στα τέλος του τρέχοντος έτους.

Από αυτά τα 550.000 οχήματα, τα 300.000 θα είναι Model 3 και τα υπόλοιπα 250.000 θα είναι Model Y. Η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού SUV της Tesla στις εγκατάστασεςι της Σανγκάης αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του νέου έτους.

Μάλιστα, άνθρωπος που γνωρίζει καλά τα τεκταινόμενα της εγχώριας βιομηχανίας, ανέφερε στην κινεζική ιστοσελίδα 36 Krypton πως η Tesla έχει ήδη «εκδώσει απαιτήσεις παραγγελίας σε βασικούς προμηθευτές εξαρτημάτων».

Από την πλευρά της, η Wall Street CN σημειώνει ότι από το σύνολο των 550.000 ηλεκτρικών μοντέλων της παραγωγής του Tesla Gigafactory της Σανγκάης, τα 100.000 Model 3 και τα 10.000 Model Y θα ταξιδέψουν σε αγορές του εξωτερικού.

Ο πιθανότερος προορισμός αναμένεται να είναι η Ευρώπη, καθώς πρόσφατα η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε την εισαγωγή στην ευρωπαϊκή αγορά των Model 3 που κατασκευάζονται στην Κίνα.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή το Tesla Gigafactory της Σανγκάης παράγει 5.000 Model 3 σε εβδομαδιαία βάση, αριθμός που αντιστοιχεί σε περίπου 250.000 μονάδες ετησίως.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top