Electric Cars

Το Consumer Reports δεν εγκρίνει το φρενάρισμα του Tesla Model 3

Την ταχύτητα φρεναρίσματος του Tesla Model 3 κατακρίνει το Consumer Reports. Το γνωστό περιοδικό αξιολογήσεων ανέφερε ότι δεν θα προτείνε το Tesla Model 3 κυρίως λόγω της ταχύτητας φρεναρίσματος από τα 100 χλμ/ώρα σε 0 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με τo Consumer Reports, η δοκιμή φρεναρίσματος από τα 100 χλμ/ώρα είχε ως αποτέλεσμα φρενάρισμα σε μέση απόσταση 46 μέτρων. Στη δοκιμή του Moto Trend, η απόσταση ήταν 36 μέτρα αλλά η δοκιμή είχε πραγματοποιηθεί με τις σπορ ζάντες των 19″ ιντσών.

Το CR γράφει χαρακτηριστικά στην έκθεσή της: “Η απόσταση ακινητοποιήσεως του Tesla Model 3 στα 46 μέτρα ήταν αρκετά χειρότερη απ’οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο έχουμε δοκιμάσει και περίπου 2 μέτρα μεγαλύτερη από την ταχύτητα ακινητοποίησης ενός Ford F-150”.

Το CR αναφέρει ότι παρόλο που άφησαν τα φρένα να κρυώσουν μεταξύ των δοκιμών, δεν κατάφεραν να επιτύχουν ικανοποιητική ταχύτητα φρεναρίσματος. Όμως, αναφέρει ότι η πρώτη μέτρηση ήταν στα 39 μέτρα, αλλά δεν επαναλήφθηκε ακόμη κι όταν άφησαν τα φρένα να κρυώσουν για μια ολόκληρη νύχτα.

Ο εκπρόσωπος της Tesla απάντησε ότι στις δικές της δοκιμές, η μέση απόσταση ακινητοποιήσεως είναι 40,5 μέτρα με τα Michelin all season 18΄΄ και η χαμηλότερη 38 μέτρα. Επιπλέον συμπλήρωσε ότι η ταχύτητα ακινητοποίησης εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες όπως η επιφάνεια του οδοστρώματος, οι καιρικές συνθήκες, η θερμοκρασία των ελαστικών, η συντήρηση των φρένων, η εξωτερική θερμοκρασία και η προηγούμενη οδηγική συμπεριφορά. Τέλος, ανέφερε ότι σε αντίθεση με άλλα οχήματα, η Tesla αντιμετωπίζει σημαντικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν με απομακρυσμένες αναβαθμίσεις.

Πάντως ο ίδιος ο Elon Musk σχολίασε στο Twitter ότι ναι μεν παραξενεύτηκε με τα αποτελέσματα, αλλά ίσως οφείλονται σε κάποιο σφάλμα στο software ή και στο hardware. Όπως και να έχει όμως διαβεβαίωσε ότι η Tesla θα κάνει ότι μπορεί είτε μέσω απομακρυσμένων ή φυσικών αναβαθμίσεων προκειμένου οι κάτοχοι του Tesla Model 3 να έχουν εκπληκτικές αποδόσεις φρεναρίσματος χωρίς να χρειαστεί να χρεωθούν περαιτέρω.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.