Την ταχύτητα φρεναρίσματος του Tesla Model 3 κατακρίνει το Consumer Reports. Το γνωστό περιοδικό αξιολογήσεων ανέφερε ότι δεν θα προτείνε το Tesla Model 3 κυρίως λόγω της ταχύτητας φρεναρίσματος από τα 100 χλμ/ώρα σε 0 χλμ/ώρα.
Σύμφωνα με τo Consumer Reports, η δοκιμή φρεναρίσματος από τα 100 χλμ/ώρα είχε ως αποτέλεσμα φρενάρισμα σε μέση απόσταση 46 μέτρων. Στη δοκιμή του Moto Trend, η απόσταση ήταν 36 μέτρα αλλά η δοκιμή είχε πραγματοποιηθεί με τις σπορ ζάντες των 19″ ιντσών.
Το CR γράφει χαρακτηριστικά στην έκθεσή της: “Η απόσταση ακινητοποιήσεως του Tesla Model 3 στα 46 μέτρα ήταν αρκετά χειρότερη απ’οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο έχουμε δοκιμάσει και περίπου 2 μέτρα μεγαλύτερη από την ταχύτητα ακινητοποίησης ενός Ford F-150”.
Το CR αναφέρει ότι παρόλο που άφησαν τα φρένα να κρυώσουν μεταξύ των δοκιμών, δεν κατάφεραν να επιτύχουν ικανοποιητική ταχύτητα φρεναρίσματος. Όμως, αναφέρει ότι η πρώτη μέτρηση ήταν στα 39 μέτρα, αλλά δεν επαναλήφθηκε ακόμη κι όταν άφησαν τα φρένα να κρυώσουν για μια ολόκληρη νύχτα.
Ο εκπρόσωπος της Tesla απάντησε ότι στις δικές της δοκιμές, η μέση απόσταση ακινητοποιήσεως είναι 40,5 μέτρα με τα Michelin all season 18΄΄ και η χαμηλότερη 38 μέτρα. Επιπλέον συμπλήρωσε ότι η ταχύτητα ακινητοποίησης εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες όπως η επιφάνεια του οδοστρώματος, οι καιρικές συνθήκες, η θερμοκρασία των ελαστικών, η συντήρηση των φρένων, η εξωτερική θερμοκρασία και η προηγούμενη οδηγική συμπεριφορά. Τέλος, ανέφερε ότι σε αντίθεση με άλλα οχήματα, η Tesla αντιμετωπίζει σημαντικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν με απομακρυσμένες αναβαθμίσεις.
Πάντως ο ίδιος ο Elon Musk σχολίασε στο Twitter ότι ναι μεν παραξενεύτηκε με τα αποτελέσματα, αλλά ίσως οφείλονται σε κάποιο σφάλμα στο software ή και στο hardware. Όπως και να έχει όμως διαβεβαίωσε ότι η Tesla θα κάνει ότι μπορεί είτε μέσω απομακρυσμένων ή φυσικών αναβαθμίσεων προκειμένου οι κάτοχοι του Tesla Model 3 να έχουν εκπληκτικές αποδόσεις φρεναρίσματος χωρίς να χρειαστεί να χρεωθούν περαιτέρω.