Close

Την Αστυπάλαια επέλεξε η Volkswagen για να εφαρμόσει εκτεταμένο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης

Αστυπάλαια

Η Αστυπάλαια είναι το νησί που επέλεξε η Volkswagen για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης εφαρμόζοντας ένα εκτεταμένο πρόγραμμα που έχει ως στόχο την αντικατάσταση όλων των οχημάτων στο νησί με ηλεκτρικά.

Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή». Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η κυβέρνηση θα υποστηρίξει το μικρό ακριτικό νησί προκειμένου να αντιμετωπίσει με πρότυπο τρόπο τα βασικά περιβαλλοντικά ζητήματα, όπως η διαχείριση των απορριμμάτων, ώστε να συμπληρώσει την εικόνα ενός πράσινου νησιού.

Τις λεπτομέρειες αποκάλυψε προ μηνός ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας από την Αστυπάλαια, συμμετέχοντας στο «Οικολογικό Τριήμερο» που διοργάνωσαν ο δήμος και η οργάνωση Ecocity. Όπως ανέφερε, στο νησί θα γίνει η πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος ηλεκτροκίνησης με στόχο να αποτελέσει παράδειγμα για άλλες περιοχές στην Ελλάδα, αλλά και να «διαφημίσει» τη χώρα στο εξωτερικό.

Όπως εξήγησε ο κ. Κόνσολας, η Αστυπάλαια επελέγη καθώς έχει το ιδανικό «προφίλ»: είναι ένα νησί που έχει αναπτυχθεί ήπια, χωρίς μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, με τη δόμηση «συμμαζεμένη» στη Χώρα και σε δύο χωριά ακόμα, με δεκάδες απάτητες παραλίες και μια ονειρεμένη φύση.

Τον Νοέμβριο οι ανακοινώσεις

Την περίοδο αυτή οριστικοποιείται η έκταση του προγράμματος: Η Volkswagen θα αντικαταστήσει τον δημοτικό στόλο (φορτηγά, λεωφορεία κ.ά.) και θα εγκαταστήσει μια σειρά από σταθμούς φόρτισης. Επίσης, θα παρέχει πολύ γενναία επιδότηση στους ντόπιους (έχει ήδη λάβει στοιχεία από το υπουργείο Μεταφορών σχετικά με τον στόλο των ιδιωτικών οχημάτων που είναι εγγεγραμμένα στο νησί), με σκοπό να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά ει δυνατόν όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στην Αστυπάλαια. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν από τον πρωθυπουργό (στην Αστυπάλαια ή στο Ζάππειο) μέσα στον Νοέμβριο.

Η επίσκεψη στην Ελλάδα και η περίπτωση της Θάσου

Αυτό που γνωρίζαμε εδώ και καιρό είναι πως το Volkswagen Group προτίθεται να προχωρήσει σε μια επένδυση σε περιοχή της Ελλάδας, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση. Μάλιστα, τον περασμένο Φεβρουάριο κλιμάκιο της γερμανικής μάρκας είχε επισκεφθεί την Ελλάδα για να διερευνήσει το ενδεχόμενο επένδυσης στη Θάσο για τη δοκιμή πιλοτικού προγράμματος αυτόνομης οδήγησης.

Όπως ανέφερε τότε σχετικό ρεπορτάζ «η επίσκεψη του κλιμακίου της VW στη χώρα μας έγινε στο πλαίσιο της μελέτης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, για project το οποίο αφορά την ηλεκτροκίνηση στα νησιά, ως μέρος του σχεδίου της κυβέρνησης για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα».

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top