Close

Η τιμή του ηλεκτρικού σκούτερ Seat MÓ eScooter 125 στην Ισπανία

Seat MÓ eScooter 125

Seat MÓ eScooter 125

Τον Νοέμβριο ξεκινά στην αγορά της Ισπανίας η εμπορική διάθεση του Seat MÓ eScooter 125, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού σκούτερ της μάρκας.

Το Seat MÓ εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 7 kW (μέγιστη απόδοση 9 kW), και 240 Nm ροπής. Η αποσπώμενη μπαταρία του είναι ιόντων-λιθίου 5.6kWh, και πλήρως φορτισμένη προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως και τα 137 χιλιόμετρα.

Το ηλεκτρικό σκούτερ χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 50 km/h, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 95 km/h. Σύμφωνα με τη Seat, το κόστος φόρτισης για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι 0,70 ευρώ.

Όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους, το Seat MÓ διαθέτει αρκετό χώρο για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, ενώ στον τομέα της συνδεσιμότητας, οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ή την τοποθεσία του μέσω της εφαρμογής για smartphones.

Seat MÓ eScooter 125
Seat MÓ eScooter 125

Όπως ανακοίνωσε η Seat, η εμπορική διάθεση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού σκούτερ θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο με την τιμή του στην Ισπανία να διαμορφώνεται στα 6.250 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται τυχόν εκπτώσεις από κρατική επιδότηση. Μάλιστα, η Seat αναφέρει πως στην εγχώρια αγορά θα προσφέρεται και με χρηματοδότηση 3 ευρώ/μέρα.

Στις αρχές του 2021 το MÓ eScooter 125 θα λανσαριστεί και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό αν το ηλεκτρικό σκούτερ θα διατεθεί προς πώληση και στην Ελλάδα.

Seat MÓ eScooter 125
Seat MÓ eScooter 125

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top