Close

Seat MÓ: Η νέα εταιρεία των Ισπανών για τη μετακίνηση στην πόλη

Η Seat παρουσίασε τη MÓ, που θα ηγηθεί του πρότζεκτ των Ισπανών για τις μετακινήσεις εντός πόλης με ηλεκτρικά οχήματα.

Το επόμενο βήμα έκανε η Seat, όσον αφορά τις μετακινήσεις εντός πόλης και μάλιστα με ηλεκτρικά οχήματα. Η ισπανική εταιρεία, στο πλαίσιο της επίσημης πρεμιέρας του CASA SEAT, ή αλλιώς του σπιτιού της Seat, που έκανε εικονικό opening πριν από δύο εβδομάδες και αποτελεί έναν φόρο τιμής στα 70 χρόνια ύπαρξής της, παρουσίασε τη MÓ.

Βέβαια, όλα έγιναν έχοντας ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και οι αποστάσεις λόγω του κορονοϊού. Ποιος είναι ο σκοπός της εν λόγω φίρμας; Να εστιάσει στο πρότζεκτ κατασκευής μικρών ηλεκτρικών οχημάτων για τις αστικές μετακινήσεις, ώστε να γίνει πιο εύκολη η ζωή στην πόλη. «Το CASA SEAT είναι κάτι παραπάνω από ένας φόρος τιμής στην καταγωγή μας.

Αυτό το εικονικό κτίριο είναι, επίσης, η τοποθεσία, από την οποία κοιτάμε το μέλλον. Οι εγκαταστάσεις μας στην καρδιά της Βαρκελώνης περιμένουμε να γίνει ένα σημείο αναφοράς για την αστική μετακίνηση», είπε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Seat, Κάρστεν Ισενσέε.

Μάλιστα, οι Ισπανοί έχουν, ήδη, δύο έτοιμα προϊόντα για κυκλοφορία στην αγορά. Ο λόγος για τα eScooter 125 και eKickScooter 65, τα οποία παρουσιάστηκαν επίσημα και αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσουν στην αγορά. Το πρώτο αποτελεί το παρθενικό ηλεκτρικό scooter της εταιρείας στην ιστορία της και παρουσιάστηκε ως concept τον περασμένο Νοέμβριο.

Είναι αντίστοιχο μ’ ένα scooter 125cc, ενώ έχει αυτονομία 125 χιλιόμετρα, ηλεκτρικό μοτέρ 7 kW, με μέγιστη απόδοση τα 11 kW, ροπή 240 Nm, επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα, ενώ για κάθε 100 χιλιόμετρα το κόστος φόρτισης θα είναι 0,70 ευρώ.

Όσο για το eKickScooter 65, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό πατίνι, που επίσης παρουσιάστηκε ως concept, ταυτόχρονα με το eScooter 125. Αυτό έχει μπαταρία 551 Wh και 65 χιλιόμετρα αυτονομία, ηλεκτρικό κινητήρα 350 W, μέγιστη ταχύτητα τα 20 χλμ./ώρα και φορτίζει σε 6 ώρες, τη στιγμή που σε αμφότερα έχει επιλεχθεί ο πιο μοντέρνος σχεδιασμός.

Επίσης, θα κυκλοφορήσει και δεύτερο ηλεκτρικό πατίνι, το eKickScooter 25, το οποίο θα έχει ηλεκτρικό μοτέρ 300 W, μπαταρία 187 Wh, αυτονομία 25 χιλιόμετρα και μέγιστη ταχύτητα τα 25 χλμ./ώρα, ενώ θα φορτίζει πιο γρήγορα, από το 65άρι, σε 3,5 ώρες.

Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι το παρών στην παρουσίαση της MÓ έδωσαν η Δήμαρχος της Βαρκελώνης, Άδα Κολάου, ο Υπουργός Επιχειρήσεων της κυβέρνησης της Καταλονίας, Άνχελς Σακόν, καθώς και ο πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου της Μπαρτσελόνα, Ζόσεπ Μαρία Μπαρτομέου.

Επικεφαλής της Seat MÓ θα είναι ο Λούκας Κασασνόβας, ο οποίος αναφέρθηκε στο ηλεκτρικό scooter και στο ηλεκτρικό πατίνι. «Το Seat MÓ eScooter 125, το Seat MÓ eKickScooter 65 και η είσοδός μας στον κόσμο του motosharing δείχνουν τη δέσμευσή μας να προσαρμοστούμε στις νέες ανάγκες των πόλων και των κατοίκων τους, παρέχοντας αποδοτικές και βιώσιμες micro-mobility λύσεις», ήταν τα λόγια του. «Με τη Seat MÓ, θέλουμε να κάνουμε την ατομική μετακίνηση προσβάσιμη για όλους και το CASA SEAT θα είναι το κέντρο των επιχειρήσεων.

Η Βαρκελώνη θα προετοιμάζει το έδαφος για την εξέλιξη των λύσεων αστικής μετακίνησης, για να γίνουν εξαγωγή στον υπόλοιπο κόσμο», ανέφερε, από τη μεριά του, ο Αντιπρόεδρος του Τμήματος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Seat και CEO της Cupra, Γουέιν Γκρίφιθς. Τέλος, να σημειωθεί ότι η Seat ανακοίνωσε πως τον Ιούλιο θα ξεκινήσει η υπηρεσία του ηλεκτρικού motosharing στη Βαρκελώνη.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top