Τι κοιτάνε οι Millennials κατά την αγορά νέου αυτοκινήτου;

Οι Millennials είναι το σύνολο των πολιτών της γης που γεννήθηκαν την δεκαετία των 80s’ και 90s’. Στην ουσία, πρόκειται για άτομα που σήμερα είναι περίπου 25 ετών, μέχρι κυρίους και κυρίες που αγγίζουν τα 40 χρόνια ζωής. Ποιες είναι οι προτιμήσεις αυτής της τεράστιας πληθυσμιακής ομάδας, όταν έρχεται η ώρα να… αγοράσουν αυτοκίνητο;

Απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα θέλησε να δώσει η Seat, ο Ισπανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει στο Volkswagen Group. Αξίζει να σημειωθεί πως οι millennials αποτελούν το 21% του πληθυσμού της Ευρώπης και το 12% του συνόλου των αγοραστών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο seat-mediacenter.com, πρωταρχικό κριτήριο στην… γενιά της χιλιετίας παίζει ο σχεδιασμός του οχήματος. Μάλιστα, το 40% των ερωτηθέντων έθεσαν το design ως πρώτο κριτήριο επιλογής ενός οχήματος.

Από εκεί και πέρα, το 25% των millennials δίνει αρκετή σημασία στον τύπο του αυτοκινήτου, διότι θεωρούν πως εκείνο θα πρέπει να εκφράζει την προσωπικότητα τους. Για τον ένα στους τρεις ερωτηθέντες, εξίσου σημαντικός είναι και ο εξοπλισμός που ενσωματώνει το όχημα (συνδεσιμότητα, multimedia κλπ). Όσον αφορά το μέγεθος του αυτοκινήτου, οι μισοί υπέδειξαν τις μικρές και μικρο-μεσαίες κατηγορίες. Ακολουθεί η δημοφιλής κατηγορία των SUV, κάτι που σημαίνει πως η συγκεκριμένη γενιά προτιμάει compact εκδόσεις οχημάτων, είτε πρόκειται για μοντέλα της πόλης, είτε πιο σπορ εκδόσεις.

Με λίγα λόγια, οι millennials προτιμούν τα μοδάτα, hi-tech και μικρά μοντέλα της τωρινής αυτοκινητοβιομηχανίας. Θα διαφοροποιηθεί η κατάσταση με την… επέλαση της αυτόνομης οδήγησης; Ή οι κατασκευαστές θα πρέπει να συμβιβαστούν με τις τάσεις του σήμερα; Το μέλλον και οι προτιμήσεις της νεότερης Generation Z θα καθορίσουν την… ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας του αύριο.

Πηγή