Ο Elon Musk υποσχέθηκε ότι θα σπάσει το ρεκόρ που έκανε η Porsche Taycan στην Nürburgring. Σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φως μάλλον το Tesla Model S θα καταφέρει να το συντρίψει, αν δεν το έχει κάνει ήδη, τον εκπληκτικό χρόνο που έκανε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Φαίνεται ότι το ρεκόρ που έκανε η Porche Taycan στη Nürburgring κινδυνεύει να γίνει το ρεκόρ με τη μικρότερη ζωή στην ιστορία της πίστας, τουλάχιστον όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα.
Η Tesla πραγματοποιεί δοκιμές λίγο πριν την τελική προσπάθεια κατάκτησης του ρεκόρ της πίστας. Στα πλαίσια των δοκιμών χρησιμοποιεί δύο Tesla Model S με τον νέο “Plaid” κινητήρα των τριών μοτέρ, που προφανώς θα κυκλοφορήσει του χρόνου.
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στη δεύτερη εβδομάδα δοκιμών, φαίνεται ότι το πρότυπο Model S πλησιάζει στην πραγματική συντριβή του χρόνου που έκανε η Porsche Taycan. Πηγές αναφέρουν ότι τα έχει καταφέρει ήδη, αλλά καλό θα ήταν να κρατάμε μικρό καλάθι.
Παρά το γεγονός ότι οι απόπειρες της Tesla θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη και το Σάββατο, πηγές από τον χώρο της πίστας αναφέρουν ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη καταφέρει να ξεπεράσει τον χρόνο της Porsche Taycan.
Σύμφωνα με τις πηγές, η ταχύτερη από τις μέχρι τώρα μετρήσεις ήταν 7 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα. Για όσους δεν θυμούνται, ο χρόνος της Porsche Taycan ήταν 7 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα.
Ο γύρος χρονομετρήθηκε σε σχετικά ήπιες καιρικές συνθήκες με 18 βαθμούς Κελσίου και με αισθητή συννεφιά. Αν όντως αυτός ο χρόνος ισχύει, τότε το Tesla Model S είναι κατά 20 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Porsche.
Πρόκειται για μία τεράστια διαφορά, ειδικά από τη στιγμή που αναφερόμαστε σε γύρους ταχύτητας, και ακόμα περισσότερο αν αναλογιστούμε ότι το Tesla Model S δεν είναι καν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής.
Ο ειδικός κινητήρας των τριπλών μοτέρ δεν είναι η μόνη αλλαγή που παρατηρούμε στα οχήματα που συμμετέχουν στις δοκιμές. Και τα δύο πρωτότυπα Model S διαθέτουν διαφορετική ανάρτηση, μεγαλύτερους τροχούς, ευρύτερα φτερά, νέο spoiler για τη πίσω πόρτα, αναβαθμισμένα φρένα, και άλλα.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι και τα δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τα ελαστικά Michelin Cup 2R για τη Goodyear Eagle F1 Supersport RS. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο ελαστικό που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στην αγορά και διαθέτει προφίλ παρόμοια με το Pirelli P-Zero Trofeo R.
Το γεγονός ότι ένας από τους οδηγούς είναι ο εμπειρογνώμονας της Nordschleife, Thomas Mutsch, αποδεικνύει ότι η Tesla έχει πάρει πολύ στα σοβαρά τη συγκεκριμένη πρόκληση. Οι άλλοι δύο οδηγοί είναι ο Andreas Simonsen και ο Carl Rydquist.
Δεν ξέρουμε τι θα γίνει τελικά με το ρεκόρ της Nürburgring και τα Tesla Model S, αλλά η πρώτη τελική δοκιμή είναι αύριο, οπότε ελπίζουμε στη δημοσίευση περισσότερων δεδομένων το συντομότερο δυνατό.
0 Comments