Electric Cars

Tesla Greece: Τι αναφέρει το καταστατικό της για τα αυτοκίνητα Tesla

Δείτε τι αναφέρει η περίληψη του καταστατικού της Tesla Greece που κατατέθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της Tesla στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της Tesla Greece, προκύπτουν από την περίληψη του καταστατικού της νεοσύστατης εταιρείας, που κατατέθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

  • Αυτοί είναι οι λόγοι που η Tesla έρχεται στην Ελλάδα
  • Πόσο σημαντική για την Ελλάδα είναι η επένδυση της Tesla
  • Έλληνας επιχειρηματίας παραχωρεί εργοστάσιο στην Tesla


  • Η Tesla Greece έχει τη μορφή Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας (Ι.Κ.Ε.) και το αρχικό της κεφάλαιο είναι 740.000 ευρώ και ο μοναδικός εταίρος της είναι η είναι η Tesla International B.V. και διαχειριστής της ο Stephan William Werkman, που έχει ρόλο οικονομικού διευθυντή στην Tesla International B.V.

    Σύμφωνα, λοιπόν, με το καταστατικό της εταιρείας, σκοπός της Tesla Greece είναι “η προαγωγή της έρευνας και της ανάπτυξης της τεχνολογίας στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και στον τομέα της παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας“.

    Αυτό το γνωρίζαμε εξ’ αρχής άλλωστε αφού είχε γίνει σχετική αναφορά για τη δημιουργία ερευνητικού κέντρου με έδρα το Τεχνολογικό Πάρκο “Λεύκιππος”.

    Αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι οι προθέσεις της Tesla όσον αφορά στο κομμάτι των αυτοκινήτων. Από τους βασικούς σκοπούς της Tesla Greece, όπως διαβάζουμε στο καταστατικό της, είναι και “η παραγωγή, εισαγωγή, διανομή, πώληση, επισκευή, διατήρηση και επιδιόρθωση των ηλεκτρικών οχημάτων“.

    Επίσης, στους σκοπούς περιλαμβάνονται τα συστήματα αποθήκευσης και παραγωγής ενέργειας (παραγωγή, εισαγωγή, διανομή, πώληση, επισκευή, διατήρηση και επιδιόρθωση), η εκπόνηση τεχνικών και τεχνοοικονομικών μελετών, οι επενδύσεις σε άλλες εταιρείες ανάλογου σκοπού, η διαχείριση της ακίνητης και κινητής περιουσίας της και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

    Πηγή 1, 2

    Μένιος Κατής

    Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

    Πρόσφατα άρθρα

    Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

    Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

    03/05/2024

    Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

    H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

    03/05/2024

    Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

    Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

    02/05/2024

    Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

    Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

    02/05/2024

    Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

    Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

    01/05/2024

    Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

    Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

    01/05/2024

    Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.