Tesla: Έστειλε ειδική ομάδα στη Σανγκάη για να διερευνήσει τα αίτια της έκρηξης οχήματος [βίντεο]

Η Tesla ανακοίνωσε ότι έστειλε μία ομάδα για να διερευνήσει γιατί έπιασε φωτιά ένα από τα αυτοκίνητά της, το οποίο ήταν σταθμευμένο σε ένα πάρκινγκ στη Σανγκάη.

Σύμφωνα με μία δημοσίευση της τοπικής πυροσβεστικής υπηρεσίας στο Weibo, η έκρηξη έγινε το βράδυ της Κυριακής στο υπόγειο γκαράζ ενός συγκροτήματος διαμερισμάτων στην περιοχή Xuhui της Σαγκάη. Τα κλιπ της κάμερας ασφαλείας που συνοδεύουν τη δημοσίευση δείχνουν ότι κάτω από ένα παρκαρισμένο Tesla εμφανίζεται καπνός, μερικά δευτερόλεπτα αργότερα το αυτοκίνητο εκρήγνυται και τυλίγεται στις φλόγες.

Η πυροσβεστική υπηρεσία είπε ότι ευτυχώς δεν έπαθε κανείς κάτι, αλλά με δεδομένο ότι δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιο Tesla πιάνει φωτιά, αυτό εγείρει νέα ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια των αυτοκίνητων της εταιρείας. Σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία, η αιτία της έκρηξης σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις ήταν η φθορά ή η υπερθέρμανση των μπαταριών ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούν τα οχήματα της Tesla. Οι αρχές συνεχίζουν τη διερεύνηση του συγκεκριμένου περιστατικού, διότι δεν έχουν καταφέρει ακόμη να εντοπίσουν την αιτία της έκρηξης του οχήματος.

Εξαιτίας αντίστοιχων περιστατικών, και όχι μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Federal Aviation Administration απαγόρευσε τη μεταφορά ανταλλακτικών μπαταριών λιθίου εντός αποσκευών. Αυτή η απαγόρευση αποτελεί μέρος των προσπαθειών της FAA να αποφευχθούν καταστροφικές έκρηξης μπαταριών σε πολιτικά αεροσκάφη.

Η Κίνα είναι μία ανερχόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και η Tesla έχει πολλούς οπαδούς εκεί. Τον Ιανουάριο, η εταιρεία ξεκίνησε την κατασκευή οχημάτων σε ένα τεράστιο νέο εργοστάσιο κοντά στη Σαγκάη, το πρώτο της εργοστάσιο έξω από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Κίνας επηρέασε άμεσα την επιχείρηση της Tesla. Αφού ο πρόεδρος Donald Trump εξέδωσε πέρυσι 50 δισεκατομμύρια δολάρια δασμούς σε κινεζικά προϊόντα, το Πεκίνο ως αντίποινα αύξησε τους δασμούς για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα στο 40%. Την ίδια στιγμή, τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται οπουδήποτε αλλού αντιμετωπίζουν 15% φόρο εισαγωγής στην Κίνα.

Εν τέλη, ως μία προσπάθεια ανακωχής σε αυτόν τον εμπορικό πόλεμο, η Κίνα τον Δεκέμβριο ανέστειλε προσωρινά τον πρόσθετο δασμό για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Αμερική. Η κινεζική κυβέρνηση κρατά από τότε τους δασμούς στον χαμηλότερο συντελεστή ως μία χειρονομία καλής θέλησης εν μέσω συνεχιζόμενων συνομιλιών μεταξύ των δύο μερών.

Πηγή