Η Tesla καταργεί το ετήσιο πρόγραμμα service, και επικεντρώνεται σε μια νέα προσέγγιση, η οποία βασίζεται στο γεγονός ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν λιγότερη συντήρηση. Όπως και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, ιδιαίτερα αυτές που κατασκευάζουν κυρίως premium αυτοκίνητα, έτσι και η Tesla πρόσφερε εκτεταμένα πλάνα service με ετήσιες επιθεωρήσεις για τα οχήματα της.
Τα πλάνα service που προσέφερε ερχόντουσαν σε αντίθεση με τον ισχυρισμό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν λιγότερη συντήρηση. Ωστόσο, τώρα που οι αξιοπιστία της εταιρείας έχει βελτιωθεί, η Tesla αισθάνεται βέβαιη ότι μπορεί να εφαρμόσει ένα μοντέλο service που θα εκτελείται όποτε κρίνεται αναγκαίο και όχι σε ετήσια βάση.
Τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χρειάζονται συχνά αλλαγές λαδιών και φρένων. Από την άλλη, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν χρησιμοποιούν λάδια, και τα φρένα τους χρειάζονται λιγότερο συχνά αλλαγή χάρη στην αναδρομική πέδηση.
Ωστόσο, ανεξάρτητα με την αλλαγή πορείας της, η Tesla προτείνει οι κάτοχοι ενός αυτοκινήτου της εταιρείας να αντικαθιστούν το φίλτρο αέρα της καμπίνας κάθε 2 χρόνια. Επιπλέον, αν το όχημα μας είναι εξοπλισμένα με HEPA φίλτρο θα πρέπει να το αλλάζουμε κάθε 3 χρόνια.
Η εταιρεία προτείνει να ελέγχουμε ότι τα ελαστικά βρίσκονται σε άριστη κατάσταση κάθε 16.000-20.000 χιλιόμετρα, ενώ πρέπει να ελέγχουμε το υγρό φρένων για μόλυνση κάθε 2 χρόνια, και να το αντικαθιστούμε όποτε χρειάζεται. Παράλληλα,η Tesla συνιστά να κάνουμε service στον κλιματισμό, κάθε 2 χρόνια για το Model S, κάθε 4 χρόνια για το Model X, και κάθε 6 χρόνια για το Model 3.
Τέλος, η εταιρεία προτείνει να καθαρίζουμε και να λιπαίνουμε όλες τις δαγκάνες φρένων κάθε 12 μήνες ή κάθε 20.000 χιλιόμετρα σε περιοχές με χαμηλές θερμοκρασίες.