H Tesla είναι το 8ο πολυτιμότερο brand της αυτοκίνησης [info]

Χρόνο με το χρόνο η Tesla ισχυροποιεί τη θέση της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και καθιερώνεται στη συνείδηση του κόσμου ως σημείο αναφοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Παρά το νεαρό της ηλικίας της (“γεννήθηκε” το 2003), έχει καταφέρει μέσα σε 14 χρόνια να “χτίσει” ένα πολύ ισχυρό brand name στην παγκόσμια αυτοκίνηση.

Και αυτό δεν αποτελεί αυθαίρετο συμπέρασμα, αλλά βασίζεται στα αποτελέσματα μελετών από εταιρείες που ειδικεύονται σε θέματα που έχουν να κάνουν με αναγνωρισιμότητα και αξία των brands.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη “BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands” που διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών Kantar Millward Brown, η Tesla φιγουράρει στην 8η θέση της λίστας με τις πολυτιμότερες μάρκες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2017, έχοντας κερδίσει δύο θέσεις σε σχέση με πέρσι (2016).

Η Tesla κατάφερε να αυξήσει κατά τη 32% την αξία της μάρκας της η οποία κοστολογείται στα 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που τη φέρνει πάνω από ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Porsche και η Land Rover.

Και αυτό το έχει καταφέρει μέσα σε μόλις 14 χρόνια και παρά το γεγονός ότι η παραγωγή της είναι πολύ μικρή σε σύγκριση με τους Κολοσσούς της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Η ιστορία της Tesla είναι ενδιαφέρουσα γιατί δεν είναι απλά και μόνο τα αυτοκίνητα που προσφέρει τώρα, είναι η υπόσχεση για το μέλλον. Υπάρχει η αντίληψη ότι προσφέρει μια φανταστική εμπειρία ως μάρκα, ακόμα και μεταξύ ανθρώπων που δεν είναι ιδιοκτήτες κάποιου οχήματός της”, σημειώνει ο Peter Walshe της Kantar Millward Brown.

Τα μόνα brands που έχω δει να έχουν τέτοιου είδους απήχηση πριν καν βγουν μαζικά στην αγορά ήταν η Apple και το Facebook”, προσθέτει.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πολυτιμότερη μάρκα στο χώρο της αυτοκίνησης για το 2017 είναι η Toyota, με τις BMW και Mercedes-Benz να ακολουθούν.

Σημείωση: Η μελέτη μετρά την αξία της επωνυμίας και βασίζεται σε συνεντεύξεις με περισσότερους από 3 εκατομμύρια καταναλωτές παγκοσμίως, όπως επίσης και σε δεδομένα από το Bloomberg και την Kantar Worldpanel.


Πηγή