Close

Με τεχνολογίες επικεντρωμένες στον οδηγό το νέο Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Volvo XC40 Recharge P8 είναι οι τεχνολογίες που βοηθούν τον οδηγό να μείνει συγκεντρωμένος στο δρόμο.

H παραγωγή του Volvo XC40 Recharge P8, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της σουηδικής μάρκας, ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Γάνδης, με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες να γίνονται μέχρι τα τέλη του μήνα.

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού SUV της Volvo είναι οι τεχνολογίες που ενσωματώνει για να αντιμετωπίσει τους κινδύνους που εγκυμονούν από την απόσπαση προσοχής του οδηγού.

Για παράδειγμα, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας με αυτόματο φρενάρισμα και υποβοήθηση τιμονιού που έχει εξελίξει η σουηδική εταιρεία είναι σχεδιασμένα για να βρίσκονται σε επιφυλακή, ώστε να βοηθούν τους οδηγούς εάν χάσουν την αυτοσυγκέντρωση τους ή αφαιρεθούν στιγμιαία.

Στο εσωτερικό του νέου πλήρως ηλεκτρικού Volvo XC40 Recharge, μια προηγμένη τεχνολογία φωνητικού ελέγχου του νέου συστήματος ψυχαγωγίας και πληροφόρησης της Volvo που βασίζεται σε Android επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγξουν τη θερμοκρασία, να ορίσουν έναν προορισμό, να επιλέξουν την αγαπημένη τους μουσική ή podcast ή απλώς να κάνουν μια τηλεφωνική κλήση – και όλα αυτά χωρίς να πάρουν τα χέρια τους από το τιμόνι.

«Χάρη στη δυνατότητα να ελέγχετε σημαντικές λειτουργίες του Volvo σας μέσω φωνητικού ελέγχου, μπορείτε να διατηρείτε τα χέρια σας στο τιμόνι και το βλέμμα σας στο δρόμο», αναφέρει χαρακτηριστικά h επικεφαλής του Volvo Cars Safety Centre, Malin Ekholm.

«Συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως το City Safety, το Run-off Road Mitigation και το Oncoming Lane Mitigation με υποβοήθηση τιμονιού μπορούν να λειτουργήσουν ως ένα εξτρά ζευγάρι μάτια που σας προσέχουν», προσθέτει.

Η Volvo πιστεύει ότι η απόσπαση προσοχής μπορεί επίσης να αντιμετωπιστεί με in-car κάμερες και άλλους αισθητήρες που εποπτεύουν τον οδηγό.

Με τη χρήση αυτών των τεχνολογιών, εάν ένας ξεκάθαρα αφηρημένος (ή υπό την επήρεια μέθης) οδηγός δεν ανταποκρίνεται στις προειδοποιητικές ενδείξεις και ρισκάρει ένα σοβαρό, ενδεχομένως θανατηφόρο, ατύχημα, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να παρέμβει.

Αυτή η παρέμβαση θα μπορούσε να περιλαμβάνει τον περιορισμό της ταχύτητας του αυτοκινήτου, την ειδοποίηση της υπηρεσίας βοήθειας Volvo on Call και, ως τελευταίο μετρό, την ενεργή επιβράδυνση και την ασφαλή στάθμευση του αυτοκινήτου.

Η Volvo σχεδιάζει να εξοπλίσει με αυτές τις κάμερες τα αυτοκίνητα επόμενης γενιάς που θα βασίζονται στην ευέλικτη πλατφόρμα της εταιρείας, SPA2.

Πηγή

Ο Νίκος έχει πτυχίο από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα σε πολυεθνική εταιρεία ενέργειας και καυσίμων. Οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2007 και του αρέσουν τα ταξίδια στο εξωτερικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top