Τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα βρεθούν στην κορυφή των πωλήσεων την επόμενη δεκαετία

Αν και σιγά-σιγά γίνεται στροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα στοιχεία δείχνουν άλλα αποτελέσματα στις πωλήσεις την επόμενη δεκαετία και δεν είναι αυτό που νομίζετε.

Μία δεκαετία φεύγει και μία νέα έρχεται, με τον ερχομό του 2020. Εντός αυτής θα δούμε σιγά-σιγά αρκετές μεγάλες πόλεις να στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε, ήδη, έχουμε αρχίσει να βλέπουμε ηλεκτρικά μοντέλα σε αυτές, αλλά είναι λίγα, αφού ακόμα είμαστε στην αρχή και στη φάση των ντίζελ, βενζίνης και των υβριδικών.

Ωστόσο, οι εταιρείες έχουν κάνει τα σχέδιά τους για τα επόμενα χρόνια και είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στην επόμενη διετία θα έχουμε 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, τουλάχιστον σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Θα καταφέρουν, όμως, να εδραιωθούν στην κορυφή των πωλήσεων;

Είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και η απάντηση έρχεται μέσω της Deloitte, η οποία ανακοίνωσε τις προβλέψεις της για την τεχνολογία, τα μέσα ενημέρωσης και τις τηλεπικοινωνίες.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λοιπόν, τα νέα δεν είναι καλά, αλλά όχι λόγω των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πιο συγκεκριμένα, η Deloitte αναφέρει ότι μέσα στην ερχόμενη δεκαετία τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα πουλήσουν περισσότερο από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, όσον αφορά καθαρά τη σύγκριση ηλεκτροκίνητων και όχι αυτή με ντίζελ και βενζίνης.

Για αρκετά χρόνια τα ηλεκτρικά ποδήλατα περνούσαν στη λησμονιά, αλλά από το 2006 μέχρι το 2012 οι πωλήσεις τους παρουσίαζαν κάτι λιγότερο από 1% άνοδο ετησίως. Το 2013 πωλήθηκαν 1,8 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη, ενώ στις ΗΠΑ έφτασαν τα 185000.

Από το 2014 οι πωλήσεις τους στην Αμερική έχουν οχταπλασιαστεί μέχρι σήμερα, καθώς σημείωσαν αύξηση 91% το 2017 και 72% το 2018. Μάλιστα, η πρόβλεψη της Deloitte λέει πως από το 2020 έως και το 2023 θα έχουμε 130 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών ποδηλάτων στις ΗΠΑ, για να ακολουθήσουν και άλλες χώρες.

Βέβαια, για να γίνει αυτό, τόσο από αμερικανικής πλευράς, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, θα πρέπει οι μεγαλουπόλεις να έχουν ειδικές λωρίδες για ποδήλατα, όπως συμβαίνει στο Άμστερνταμ, ώστε να προσεγγίσουν τον κόσμο να τα αγοράσουν. Κάτι που εξαρτάται και από το αν θα εξυπηρετούν τον καθένα για να πάει στη δουλειά του, αφού ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το αμάξι του ή τη μοτοσικλέτα του.

Πάντως, μέχρι στιγμής τα στοιχεία δείχνουν ό,τι προαναφέραμε, ενώ τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν και πλεονεκτήματα, σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα, καθώς είναι πιο φθηνά και πιο εύκολα στη φόρτιση.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *