Τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους της Ιερουσαλήμ φέρνει η Mobileye της Intel. Η πόλη φημίζεται για την κίνηση καθώς και τους επιθετικούς της οδηγούς. Αυτά την καθιστούν ιδανική για δοκιμή αυτόνομων οχημάτων.
Ο Amnon Shashua, CEO της εταιρείας με έδρα το Ισραήλ ανέφερε ότι οι επιθετικοί οδηγοί της Ιερουσαλήμ, οι οδοί με έλλειψη σήμανσης καθώς και οι πολύπλοκες συγχωνεύσεις δρόμων απαιτούν από τα αυτόνομα οχήματα να αναπτύξουν ένα νέο σετ δεξιοτήτων.
“Δεν μπορείς σε τέτοιους δρόμους να έχεις ένα αυτόνομο όχημα να πηγαίνει ιδιαίτερα αργά παρακωλύοντας την κυκλοφορία και προκαλώντας ενδεχομένως ατύχημα. Πρέπει να οδηγείς σταθερά και να παίρνεις γρήγορες αποφάσεις όπως ένας ντόπιος”.
Ένας από τους βασικούς λόγους που τα αυτόνομα οχήματα αναμένεται να είναι πιο ασφαλή από τους ανθρώπους-οδηγούς είναι επειδή είναι προγραμματισμένα να μην παραβιάζουν τους κανόνες. Όμως η ιδέα αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα σε ορισμένες χώρες. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις περιπτώσεις που οι λωρίδες για παράδειγμα δεν είναι πολύ ευδιάκριτες. Για να μπορέσουν κάποια στιγμή τα αυτόνομα οχήματα να αντικαταστήσουν τους οδηγούς θα πρέπει να μάθουν να αντιμετωπίζουν το χάος.
Αυτό ευελπιστούν να καταφέρουν και οι Intel-Mobileye στην Ιερουσαλήμ, να “μάθουν” τα αυτόνομα οχήματα να οδηγούν πιο πολύ σαν άνθρωποι χωρίς να κάνουν λάθη, ανέφερε ο Shashua.
Να σημειωθεί ότι παρόλο που γενικά τα περισσότερα αυτόνομα οχήματα χρησιμοποιούν συνδυασμό από κάμερες, ραντάρ και lidar, τα αυτόνομα οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν στην Ιερουσαλήμ θα χρησιμοποιούν μόνο κάμερες αρχικά. Για την ακρίβεια θα χρησιμοποιούν 12 κάμερες με τις 8 από αυτές να είναι αφιερωμένες στην μακρινή αναγνώριση και τις 4 για τη στάθμευση.
Οι δύο εταιρείες φαίνεται ότι θέλουν να αποδείξουν ότι ένα αυτόνομο όχημα μπορεί να λειτουργήσει μόνο με κάμερες. Ας μην ξεχνάμε ότι οι κάμερες είναι το “δυνατό σημείο” της Mobileye.
Οι δύο εταιρείες ευελπιστούν μέχρι το 2021 να έχουν στην αγορά οχήματα αυτονομία επιπέδου 4 και 5.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.