Close

Τα αυτόνομα οχήματα της Mobileye στους δρόμους της Ιερουσαλήμ

The first of the IntelMobileye 100 car fleet hits the road in Jerusalem in May 2018. Intel and Mobileye, an Intel Company, announced on May 17, 2018, that they are testing the first cars in a 100-car autonomous vehicle fleet on the streets of Jerusalem to demonstrate Intel's approach to making safe autonomous driving a reality. (Credit: Intel Corporation)

Τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους της Ιερουσαλήμ φέρνει η Mobileye της Intel. Η πόλη φημίζεται για την κίνηση καθώς και τους επιθετικούς της οδηγούς. Αυτά την καθιστούν ιδανική για δοκιμή αυτόνομων οχημάτων.

Ο Amnon Shashua, CEO της εταιρείας με έδρα το Ισραήλ ανέφερε ότι οι επιθετικοί οδηγοί της Ιερουσαλήμ, οι οδοί με έλλειψη σήμανσης καθώς και οι πολύπλοκες συγχωνεύσεις δρόμων απαιτούν από τα αυτόνομα οχήματα να αναπτύξουν ένα νέο σετ δεξιοτήτων.

“Δεν μπορείς σε τέτοιους δρόμους να έχεις ένα αυτόνομο όχημα να πηγαίνει ιδιαίτερα αργά παρακωλύοντας την κυκλοφορία και προκαλώντας ενδεχομένως ατύχημα. Πρέπει να οδηγείς σταθερά και να παίρνεις γρήγορες αποφάσεις όπως ένας ντόπιος”.

Ένας από τους βασικούς λόγους που τα αυτόνομα οχήματα αναμένεται να είναι πιο ασφαλή από τους ανθρώπους-οδηγούς είναι επειδή είναι προγραμματισμένα να μην παραβιάζουν τους κανόνες. Όμως η ιδέα αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα σε ορισμένες χώρες. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις περιπτώσεις που οι λωρίδες για παράδειγμα δεν είναι πολύ ευδιάκριτες. Για να μπορέσουν κάποια στιγμή τα αυτόνομα οχήματα να αντικαταστήσουν τους οδηγούς θα πρέπει να μάθουν να αντιμετωπίζουν το χάος.

Αυτό ευελπιστούν να καταφέρουν και οι Intel-Mobileye στην Ιερουσαλήμ, να “μάθουν” τα αυτόνομα οχήματα να οδηγούν πιο πολύ σαν άνθρωποι χωρίς να κάνουν λάθη, ανέφερε ο Shashua.

Να σημειωθεί ότι παρόλο που γενικά τα περισσότερα αυτόνομα οχήματα χρησιμοποιούν συνδυασμό από κάμερες, ραντάρ και lidar, τα αυτόνομα οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν στην Ιερουσαλήμ θα χρησιμοποιούν μόνο κάμερες αρχικά. Για την ακρίβεια θα χρησιμοποιούν 12 κάμερες με τις 8 από αυτές να είναι αφιερωμένες στην μακρινή αναγνώριση και τις 4 για τη στάθμευση.

Οι δύο εταιρείες φαίνεται ότι θέλουν να αποδείξουν ότι ένα αυτόνομο όχημα μπορεί να λειτουργήσει μόνο με κάμερες. Ας μην ξεχνάμε ότι οι κάμερες είναι το “δυνατό σημείο” της Mobileye.

Οι δύο εταιρείες ευελπιστούν μέχρι το 2021 να έχουν στην αγορά οχήματα αυτονομία επιπέδου 4 και 5.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top