Close

Τα αυτόνομα οχήματα της Baidu χρειάζονται περισσότερη ανθρώπινη παρέμβαση από αυτά της Waymo

Τα αυτόνομα οχήματα της Baidu απαιτούν περισσότερη ανθρώπινη παρέμβαση από αυτά της Google Waymo, βάσει στοιχείων του Τμήματος Μηχανοκίνητων Οχημάτων της Καλιφόρνια (Department of Motor Vehicles – DMV).

Η γνωστή κινέζικη εταιρεία, αντίστοιχη της Google στη χώρα της, φιλοδοξεί να κατασκευάσει ένα λειτουργικό σύστημα για αυτόνομα οχήματα ανέφερε στη DMV ότι το σύστημά της χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 65,9 χιλιόμετρα. Αν και ο αριθμός είναι σημαντικός, είναι αρκετά χαμηλότερος σε σύγκριση με τα 8953 χιλιόμετρα που απαιτεί ο αυτόματος πιλότος της Google Waymo.

Η Baidu ανέφερε ότι το όχημά της είχε 48 παρεμβάσεις μεταξύ του Οκτωβρίου του 2016 και του Νοεμβρίου του 2017 σε συνολική απόσταση 3153 χιλιομέτρων. Η Google Waymo είχε 65 παρεμβάσεις για 564.000 χιλιόμετρα.

Να σημειωθεί ότι η Waymo επέδειξε τις λιγότερες ανθρώπινες παρεμβάσεις κι από άλλες ανταγωνίστριές της. Η Cruise της General Motors επέδειξε σε 209.000 μία παρέμβαση ανά 2.000 χιλιόμετρα δηλαδή 104 παρεμβάσεις.

Η έκθεση της Cruise καταδεικνύει το γεγονός ότι οι κατασκευάστριες αυτοκινήτων προσπαθούν να κλείσουν το κενό με τις εταιρείες τεχνολογίας για την ανάπτυξη ασφαλών αυτόνομων οχημάτων.

Η έκθεση της Baidu υπέδειξε ότι οι καταστάσεις στις οποίες τα αυτόνομα οχήματα χρειαζόντουσαν παρέμβαση περιλάμβαναν μεταξύ άλλων εσφαλμένη ταξινόμηση των φωτεινών σηματοδοτών, κάτι που μεταφράζεται στο ότι τα οχήματα με σύστημα της Baidu απέκλιναν της πορείας τους μετά τους φωτεινούς σηματοδότες.

Στη CES 2018 ο Lu Qi, CEO της Baidu ανέφερε ότι ήδη η Κίνα κλείνει το χάσμα με τις ΗΠΑ στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ σε έκθεση της Navigant Research η Baidu κατατάχθηκε υψηλότερα από τις Tesla, Uber και Apple στις δυνατότητες κατασκευής οχημάτων βάσει 10 κριτηρίων, ανάμεσα στα οποία η τεχνολογία, το όραμα της εταιρείας και η στρατηγική εμπορευματοποίησης προϊόντων.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top