Self-Driving

Subaru: Δεν βιάζεται για την αυτόνομη οδήγηση [video]

H Subaru επιλέγει να μείνει μακριά από τη φρενίτιδα που έχει εξαπλωθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση.

Δε μένει αδιάφορη, εξελίσσει τα δικά της συστήματα, χωρίς όμως να μπαίνει στη διαδικασία να ανταγωνιστεί με εταιρείες-Κολοσσούς που διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερη οικονομική ευρωστία και μπορούν να επενδύουν πακτωλούς χρημάτων σε έρευνα και εξέλιξη.

Μιλώντας στο Reuters, o επικεφαλής γενικός διευθυντής του τμήματος έρευνας της εταιρείας, Tetsuo Onuki είπε χαρακτηριστικά: “Δεν σκοπεύουμε να αναπτύξουμε αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτό που προσπαθούμε είναι να κάνουμε την οδήγηση πιο ασφαλή για τους ανθρώπους”.

Εξάλλου, όπως σημείωσε ο Onuki-son, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης έχουν μεγάλο κόστος για έρευνα και εξέλιξη και αυτό σημαίνει πως η εταιρεία θα υποχρεωθεί να αυξήσει τις τιμές πώλησης των μοντέλων της σε τέτοιο βαθμό που οι πελάτες της δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν. Με πιο απλά λόγια, θα χάσει σημαντικό μέρος των πελατών της.

Αναβάθμιση για το EyeSight

Πρόσφατα, πάντως, η Subaru παρουσίασε μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις για το σύστημα EyeSight που έχει εξελίξει.

Οι αναβαθμίσεις αυτές προσφέρουν τη λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης Touring Assist που υπόσχεται να ξεκουράζει τον οδηγό καθώς θα αναλαμβάνει τον έλεγχο της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος και του τιμονιού όταν το όχημα ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο.

Για την εν λόγω λειτουργία συνεργάζονται το Cruise Control, το Lane Tracing Control και μια στερεοφωνική κάμερα που ανιχνεύει τις διαγραμμίσεις των δρόμων καθώς και τα προπορευόμενα οχήματα.

Το αναβαθμισμένο σύστημα EyeSight θα προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό στα νέα Levorg και WRX S4 που θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνική αγορά μέσα στο καλοκαίρι.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.