Close

Subaru: Δεν βιάζεται για την αυτόνομη οδήγηση [video]

H Subaru επιλέγει να μείνει μακριά από τη φρενίτιδα που έχει εξαπλωθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση.

Δε μένει αδιάφορη, εξελίσσει τα δικά της συστήματα, χωρίς όμως να μπαίνει στη διαδικασία να ανταγωνιστεί με εταιρείες-Κολοσσούς που διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερη οικονομική ευρωστία και μπορούν να επενδύουν πακτωλούς χρημάτων σε έρευνα και εξέλιξη.

Μιλώντας στο Reuters, o επικεφαλής γενικός διευθυντής του τμήματος έρευνας της εταιρείας, Tetsuo Onuki είπε χαρακτηριστικά: “Δεν σκοπεύουμε να αναπτύξουμε αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτό που προσπαθούμε είναι να κάνουμε την οδήγηση πιο ασφαλή για τους ανθρώπους”.

Εξάλλου, όπως σημείωσε ο Onuki-son, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης έχουν μεγάλο κόστος για έρευνα και εξέλιξη και αυτό σημαίνει πως η εταιρεία θα υποχρεωθεί να αυξήσει τις τιμές πώλησης των μοντέλων της σε τέτοιο βαθμό που οι πελάτες της δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν. Με πιο απλά λόγια, θα χάσει σημαντικό μέρος των πελατών της.

Αναβάθμιση για το EyeSight

Πρόσφατα, πάντως, η Subaru παρουσίασε μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις για το σύστημα EyeSight που έχει εξελίξει.

https://www.youtube.com/watch?v=vSduCiIdrVI

Οι αναβαθμίσεις αυτές προσφέρουν τη λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης Touring Assist που υπόσχεται να ξεκουράζει τον οδηγό καθώς θα αναλαμβάνει τον έλεγχο της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος και του τιμονιού όταν το όχημα ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο.

Για την εν λόγω λειτουργία συνεργάζονται το Cruise Control, το Lane Tracing Control και μια στερεοφωνική κάμερα που ανιχνεύει τις διαγραμμίσεις των δρόμων καθώς και τα προπορευόμενα οχήματα.

Το αναβαθμισμένο σύστημα EyeSight θα προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό στα νέα Levorg και WRX S4 που θα κυκλοφορήσουν στην Ιαπωνική αγορά μέσα στο καλοκαίρι.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top