Close

Στην Κολωνία η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού Ford

Ford - εργοστάσιο Κολωνίας

Ford - εργοστάσιο Κολωνίας

Το εργοστάσιό της στην Κολωνία επέλεξε η Ford για την κατασκευή του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα Koelner Stadt-Anzeiger, η Ford θα επενδύσει για την αναβάθμιση της εν λόγω εγκατάστασης περί το 1 δισεκατομμύριο ευρώ. To εργοστάσιο της Κολωνίας, στο οποίο κατασκευάζεται το δημοφιλές Fiesta, επιλέχθηκε έναντι εκείνου της Κραϊόβας στη Ρουμανία.

«Δεν σχολιάζουμε εικασίες»

Εκπρόσωπος της εταιρείας σχολιάζοντας το δημοσίευμα στο Autonews Europe ανέφερε: «Έχουμε ανακοινώσει στο παρελθόν ότι θα κατασκευάσουμε ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen αρχής γενομένης από το 2023. Ακόμα όμως δεν έχουμε επιβεβαιώσει τον χώρο και δεν σχολιάζουμε εικασίες».

H συνεργασία Ford – Volkswagen

Τον Γενάρη του 2019 Ford και Volkswagen ανακοίνωσαν τη σύναψη συνεργασίας, η οποία το 2020 επεκτάθηκε στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Ford θα σχεδιαστεί στο κέντρο ανάπτυξης της «μπλε οβάλ» στο Μέρκενιχ (κοντά στην Κολωνία) και θα βγει στην παραγωγή το 2023. Θα είναι είτε hatchback, όπως το ID.3 είτε crossover, όπως το ID.4 και θα προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Ευρώπης.

Η Ford ποντάρει πολλά σε αυτήν την συνεργασία καθώς ευελπιστεί ότι σε μια περίοδο έξι ετών, αρχής γενομένης από το 2023, θα πουλήσει περισσότερα από 600.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τον πρόεδρο της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, τα μοντέλα της Ford θα είναι διαφορετικά από εκείνα της Volkswagen. «Είμαστε επικεντρωμένοι στο γεγονός ότι αυτά τα προϊόντα θα είναι Ford. Θα μοιάζουν με Ford, θα έχουν οδηγική αίσθηση Ford και θα κατασκευάζονται από την Ford».

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top