Close

Skoda Elroq: Το φθηνότερο ηλεκτρικό crossover του Ομίλου VW έρχεται με μεγάλη αυτονομία και πρακτικότητα

Η Skoda αποκάλυψε το ηλεκτρικό μοντέλο που ελπίζει ότι θα τη βοηθήσει να γίνει σημαντικός παίκτης στην ευρωπαϊκή σκηνή των ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Skoda Elroq είναι ένα νέο crossover με μπαταρία που υπόσχεται να συνδυάσει την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας με μεγάλη εμβέλεια, προσιτή τιμή και πρακτικότητα.

Είναι ελαφρώς μακρύτερο, ψηλότερο και φαρδύτερο από ένα Volkswagen ID.3, με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα MEB, αλλά κοστίζει περίπου το ίδιο με χαμηλή τιμή εκκίνησης σε ορισμένες αγορές 33.000 € πριν από τυχόν κίνητρα και εκπτώσεις που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις. Η βασική έκδοση ονομάζεται Elroq 50 και διαθέτει μπαταρία 55 κιλοβατώρας με καθαρή χωρητικότητα 52 kWh και έναν κινητήρα 168 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα.

Αυτή η βασική έκδοση έχει αυτονομία WLTP 370 χλμ. και αν αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε να μεταβείτε στο Elroq 60, του οποίου η μπαταρία έχει μεγαλύτερη καθαρή χωρητικότητα 59 kWh και εμβέλεια 400 χλμ.. Διαθέτει επίσης έναν ισχυρότερο κινητήρα 204 ίππων που μειώνει την επιτάχυνση στα 8,5 δευτερόλεπτα.

Το κορυφαίο μοντέλο, το Elroq 85, διαθέτει μπαταρία 77 kWh και μπορεί να ταξιδέψει έως και 560 χλμ. με μία φόρτιση. Ο μονός πίσω κινητήρας του αποδίδει 282 ίππους και στέλνει το όχημα στα 100 χλμ./ώρα από το μηδέν σε 6,6 δευτερόλεπτα. Αν θέλετε τετρακίνηση, θα πρέπει να περιμένετε για το Elroq 85X, το οποίο έχει την ίδια χωρητικότητα μπαταρίας αλλά πιο ισχυρή διαμόρφωση διπλού κινητήρα 300 ίππων. Παραμένει άγνωστο πότε θα προστεθεί στη γκάμα.

Το Elroq κάνει το ντεμπούτο του νέου οικογενειακού σχεδιασμού της Skoda που ονομάζεται Tech Deck Face, το οποίο διαθέτει διάταξη δύο επιπέδων με φώτα ημέρας στο επάνω μέρος και ξεχωριστούς προβολείς χαμηλότερα στην πρόσοψη. Φαίνεται υπέροχο και πρέπει να είναι μια από τις αγαπημένες μας εφαρμογές σχεδιασμού δύο επιπέδων, ενώ βοηθά επίσης το όχημα να επιτύχει χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26, που είναι ελαφρώς καλύτερος από το 0,263 του VW ID.3, παρόλο που αυτό είναι ένα ψηλότερο όχημα με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια.

Στο εσωτερικό του Elroq υπάρχει πολύς χώρος, με εξαιρετικά επίπεδα χώρου για τα γόνατα και τους ώμους. Ο μέγιστος όγκος φορτίου του πορτμπαγκάζ είναι 470 λίτρα και μπορεί να επεκταθεί στα 1.580 λίτρα με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο.

Ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα διαθέτουν μια υποδαπέδια θήκη στο πορτμπαγκάζ ή μια θήκη όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε το καλώδιο φόρτισης. Πολλοί δεν έχουν ειδικό σημείο για αυτό, επομένως συχνά καταλήγει να γλιστρά γύρω από το πορτμπαγκάζ ενώ οδηγείτε. Η Skoda έβαλε ελαστικό δίχτυ κάτω από το ράφι των δεμάτων και μοιάζει πολύ πρακτική ιδέα.

Υπάρχει επίσης μια ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού και η παρεχόμενη ξύστρα πάγου χρησιμεύει επίσης ως μετρητής φθοράς ελαστικών. Η οθόνη infotainment 13 ιντσών συμπληρώνεται από μια σειρά φυσικών κουμπιών συντόμευσης από κάτω και ο ενσωματωμένος φωνητικός βοηθός που ονομάζεται Laura τροφοδοτείται από το ChatGPT, επομένως θα πρέπει να μπορεί να «απαντάει σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων».

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top