Self-Driving

Χάκαραν αυτόνομο όχημα με αυτοκόλλητα στα σήματα κυκλοφορίας

Ερευνητές κατάφεραν να χακάρουν αυτόνομο οχήμα τοποθετώντας αυτοκόλλητα στα σήματα κυκλοφορίας.

Πιο συγκεκριμένα, ερευνητές των Πανεπιστημίων της Washington, του Michigan, του Stony Brook και του UC Berkeley ανέλυσαν τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί το σύστημα όρασης του αυτόνομου οχήματος για να αναγνωρίζει τις εικόνες και χρησιμοποιώντας διαφορετικά μοτίβα με αυτοκόλλητα στα σήματα, ξεγέλασαν τα συστήματα μηχανικής μάθησης.

Οι ερευνητές επέδειξαν τέσσερεις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους κατάφεραν να ξεγελάσουν το σύστημα.

Για τον πρώτο οι ερευνητές τοποθέτησαν μια αφίσα πάνω στο σήμα, η οποία είναι ακριβώς ίδια με το σήμα αλλά κάπως ξεθωριασμένη. Τουλάχιστον έτσι θα την αντιλαμβανόταν το ανθρώπινο μάτι. Ωστόσο, η όραση του οχήματος υπό συγκεκριμένες γωνίες και αποστάσεις διάβασε την πινακίδα αντί για στοπ σαν σήμα ορίου ταχύτητας κι επιτάχυνε όλες τις φορές που πραγματοποιήθηκε η δοκιμή.

Για τον δεύτερο τρόπο, οι ερευνητές τοποθέτησαν αυτοκόλλητα τα οποία έμοιαζαν με γκράφιτι και είχαν πάνω τους γραμμένες τις λέξεις «αγάπη» και «μίσος». Τα 2/3 των δοκιμών το όχημα διάβασε την πινακίδα σαν ένδειξη ορίου ταχύτητας και πάλι επιτάχυνε.

Για την τρίτη μέθοδο οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αυτοκόλλητα «αφηρημένης τέχνης» τα οποία επέφεραν το ίδιο αποτέλεσμα με την πρώτη μέθοδο της αφίσας.

Τέλος, για τον τέταρτο τρόπο οι ερευνητές κάλυψαν το βέλος σε μια πινακίδα για δεξιά στροφή με γκρι αυτοκόλλητα κάτι που τα 2/3 των δοκιμών το όχημα αντιλήφθηκε σαν stop και το 1/3 σαν σήμα πρόσθετης λωρίδας. Όλα τα παραπάνω “καμουφλάζ” δεν θα δημιουργούσαν πρόβλημα σε έναν άνθρωπο.

Για να λειτουργήσει η επίθεση, οι χάκερς θα πρέπει να γνωρίζουν τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί το σύστημα όρασης του αυτοκινήτου για την αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Tarek El-Gaaly, ανώτατο ερευνητής της Voyage, μιας startup αυτόνομης οδήγησης, υπάρχουν λύσεις για αυτού του είδους τις επιθέσεις, προκειμένου το όχημα να εξακολουθεί να αναγνωρίζει τα σήματα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.